Annons

Nyligen Tucsonägare

1
Hej! Jag är nyligen ägare till en Tucson 2005 V6:a automat, sedan några veckor. Bilen har gått ca 11000 mil nu och fn går den tyst, känns stark och allt fungerar bra. Har t o m hunnit dra husvagnen ca 20 mil utan problem. Den åker med lätt och känns inte mycket efter bilen. Jag blir lite ängslig då jag kan läsa i forumet om olika problem flera ägare haft och har. Nog finns det väl någon som är nöjd med bilen och kan berätta "hur bra den är"? På måndag ska "jag" byta de bakre stötdämparna för den högra läcker lite olja. Visserligen känns det inte att stötdämparen är dålig, men inför långresan på fredag den 4 juli, när vi åker till Skåne med bil och husvagn, är det bäst att ha det gjort. Det blir en riktig långtur och det känns lite sisodär med bilen. Efter det har vi en annan ännu längre resa med bilen och husvagnen, till Norrland har vi tänkt. Jag har räknat med ca 300 mil på 2 till tre veckor innan vi är hemma igen, puh. Men det känns också mycket spännande. Tack för mig, återkommer längre fram.