OK 5
Tiden innan HSB hade tagi över kontrollen över datorn, hade man ibland tid att planlöst söka på olika hyundaisidor i världen. Kollade bland annat den Amerikanska och Kanadensiska, och blev lite sugen på olika tillbehör.
Av en slump hamnade jag vid något tillfälle på det numera krashade "gamla" forumet, och fann mkt nöje och info där.
När "gamla" forumet plötsligt försvann, kände jag mig som en guldfisk utan rund skål att simma i, fullständigt förlorad. inget att cirkla i, inget att återvända till, bara en massa olidliga googleträffar med koreanska elelr amerikanska tecken och infallsvinklar.
Att till slut finna detta forum, gjorde mig närmast euforisk i tanke och hjärta, jag blev så entusiastisk att jag med västkustens salta stänk, och en god portion självironi i inläggen, närmast löpte amok i forumet under en period. Eftersom jag är inne på min andra Santa nu,
och precis som annan postare nämner, saknas det ju konkreta fel på bilen att utgjuta sin manliga förvirring över.
Så vad annat göra, än att posta det som faller mig in...
Men det skadar kanske inte att nämna: -Precis som Blacksanta säger, "ubåtade" jag ganska länge (särskilt i det första forumet) innan jag vågade posta i början.
som Stahl nämnde, -man vet ju inte vad eller vem man ger sig i kast med... så de första posterna var läskiga att sända, för att inte nämna att man satt som en fullständigt knasabstinent "vic 64 och ABC80-hacker", (generationsbetingat, Ni som fattar vet vad jag menar, ni andra,,glöm det)
och inväntade det förmodade totalsågandet av de första inläggen.
När det förmodade nederlaget inte infann sig, var man fast...
Trevlig läsning, bra poster som ibland touchar mitt bilval, men framförallt! En god stämning, gör att jag är kvar
(HSB = hon Som Bestämmer)
//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe