motorproblem 2.4 santa
Postat: 20 okt 2013, 18:12
Hej hoppas någon kan hjälpa mig, har en santa 2.4 -01 det känns som motorn går för magert vid fullt gaspådrag men släpper jag av kommer han igen.
Hade en kille som gjorde en diagnos på bilen kommer inte ihåg felkoden men i stil med för mager. Felet kunde vara vara vad som helst fick ja till svar.
Någon som haft nått liknande fel? Tacksam för svar Med vänlig hälsning brompe
Hade en kille som gjorde en diagnos på bilen kommer inte ihåg felkoden men i stil med för mager. Felet kunde vara vara vad som helst fick ja till svar.
Någon som haft nått liknande fel? Tacksam för svar Med vänlig hälsning brompe