Annons

Höja en SF 04?

1
Jag har kört med min Santa Fe i lite mer än sex månader nu. Och förutom ett stopp på E20 där bogsering var enda alternativet så är jag ruskigt nöjd.

Jag gick ifrån att köra en sänkt V40 med ca 250hk till att ha en helt original 2.4 SF. Att kunna komma fram nästan vart som helst är glad värt, även att kunna använda sin parkeringsplats på vintern är en ny upplevelse. Då snön gjorde så att jag inte kom upp där med förra bilen.

Men ju mer man kikar runt, desto mer får man olika behov av saker man "behöver"

Och när grannen här hemma har en blazer som nästan kan ställa sig över min SF blir man lite sugen på att höja bilen. Mest för syns skull.

Så finns det någon som har erfarenhet av detta?

Mvh Mattias