Annons
Annons

2
Kul! Får väl köpa mig ett nr av tidningen! Vem i gänget har tipsat 4WD?
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

5
Köpte tidningen idag men det var #11! :x :x

För oss vanliga nissar så finns #12 i affärerna först från den 6:e december.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

8
Idag blir det skoj! Vi ska iväg och titta när Cooper kör volvo valp, det är tydligen en jeep-träff i Borås.
Nästan snöstorm ute, så det blir roligt!

:wink:
Stahl

9
Jo tjänare - det samhällsfientliga vita klägget har nått även oss på kusten nu...

Vi skall in till stan idag och dumpa pôjken på stationen för att skicka upp honom till den riktiga fjällvärden någon vecka eller så - hade det inte varit så hade vi gärna dragit upp till Brôt(?)en sväng för att se andra skita ner sig!

Nu får vi nöja oss med dina bilder, Stahl...?



Swedefe

10
...titta på när Cooper kör......

Vi åkte med....... jisses! :shock: :shock: :shock:

Tack Cooper för en oförglömlig tur och tack Mia för att du tog hand om lilltjejen under tiden...

....jisses.........Cooper han kan köra han.....och han kör bra....


:wink:
Familjen Stahl

12
.. man kanske skall kolla statistiken över millimeter nederbörd, antalet åsknedslag och kemiska trädövergrepp innan man skickar in sin adressändring...


Swedefe 8)

13
Käre Swedefe.... nu ska vi inte vara så negativa när det gäller Borås...bara för att du missade gårdagens Brôt.... jag känner mig fortfarande så'n här :shock: :shock: :shock: :shock:

Och får man bara skrämt iväg våra träddödande grannar så blir det ju faktiskt ett hus ledigt till Petroff med familj...... :D

:wink:
Stahl

14
...ähum;
Jag googlade på kombinationen "Borås" och "regn" och snubblar på detta:
På grund av regn har evenemanget flyttat från Stora Torget till Pulsens lokaler mittemot Stadsparksbadet, infart från Sven Eriksonsgatan.
På Borås kommuns egen webplats, dessutom - touché!!!



Äsch;
Det är inte mycket galet med Borås - några av de trevligaste flickorna jag träffat kom därifrån (dock märkligt angelägna att verkligen "komma därifrån"...)

Träffen, Stahl!
Det hade verkligen varit kul att vara med däruppe - speciellt som en stirrig gubbe backar rätt i sidan på oss i jakten på en ledig p-ruta ner på Gbg central! Den hade man gärna varit utan...

Inbilla mig inte att inte en enda bild togs där uppe på Brôt!
Posta! Denna tråden är ändå förlorad! :mrgreen:



S

Utan laddning

15
Jag efter en trevlig dag bland alla stora stenar i borås med snö och is.
Herr och fru Stahl, ville och fick en lite åktur på en dryg timme i sammband med att isen sprack och vi fastnade så slutade laddningen på "valpen" vi fick winschas låss och färden fortsatte över lite backar och branter.
Åter till platsen där Mia hade deras dotter. När jag öppnade dörren bak och släppte ut Anne såg hon lite bleck ut!!!!!!! (Undra om det var för all julmat ????????). :lol: :lol: :lol: :lol:
När det dax för hemfärd fick jag ta starthjälp från annat fordon för strömen i batteriet var för dålig, Och för att få igång en gammal volvomotor krävs inte så mycket.
Friskt vågat med en bil framför som hade ljuse så startade färden mot bostaden utanför Falköping (ca 8 mil) efter ca en timme så var späningen i batteriet så låg att inte ens laddningslampan kunde lysa. :idea: och motorn gjorde vissa misständningar när jag svängde in på gården hemma så tvärdog motorn. batteriet var då så slut att inget lyste.
Men vi kom hem!!!!!
efter ett par timmar med batteriladdare på startade det så fint igen och välförkännt rulla in i garaget igen.

Cooper med Familj.