Manuell lr automat i diesel Fé?
Postat: 12 mar 2013, 18:03
Ny i forumet, som verkar helt suveränt!
Såg en rekommendation att man ej ska välja manuell låda för diesel Santa Fé, varför?
Förkortningarna CM / SM betyder vad?
Funderar på att köpa en diesel Fé from -07 (2,2 crdi). Bra tips att titta på, typfel osv?
Tack!
Såg en rekommendation att man ej ska välja manuell låda för diesel Santa Fé, varför?
Förkortningarna CM / SM betyder vad?
Funderar på att köpa en diesel Fé from -07 (2,2 crdi). Bra tips att titta på, typfel osv?
Tack!