Sida 1 av 1

Manuell lr automat i diesel Fé?

Postat: 12 mar 2013, 18:03
av ilpo.krans
Ny i forumet, som verkar helt suveränt!
Såg en rekommendation att man ej ska välja manuell låda för diesel Santa Fé, varför?
Förkortningarna CM / SM betyder vad?
Funderar på att köpa en diesel Fé from -07 (2,2 crdi). Bra tips att titta på, typfel osv?
Tack! :roll:

Re: Manuell lr automat i diesel Fé?

Postat: 12 mar 2013, 20:31
av ilpo.krans
Tittat vidare på en kandidat, en SF årsm -07. Kollat upp försäkringen och priset varierar mellan drygt 7000 till dryga 11 000:-!!!!!! Hutlöst dyr att försäkra, varför?
Skadefri sen jag tog kk 1987.