nav stereo
Postat: 20 nov 2012, 18:51
Har en santa fe -11 utan stereo med nav.
Har sett att det finns modelanpassad stere med nav och dvd mm för ca 4000 kr. Förstår att det är från Kina eller liknande
Är det någon som har erfarenhet av dessa modeller? Är det enkel installation ?
Har sett att det finns modelanpassad stere med nav och dvd mm för ca 4000 kr. Förstår att det är från Kina eller liknande
Är det någon som har erfarenhet av dessa modeller? Är det enkel installation ?