Annons

tänkte aldrig äga en men, nu tänker jag aldrig byta!

1
tja!
ny hyundai ägare, bor i sala och är 24 år, jobbar men jag börjar plugga till system tekniker om 1 månad :evil:

har ägt saab tidigare därav namnet. har även ägt bla. renualt laguna II, volvo s80, s60,740, s40, kia sportage, ford mondeo, opel omega, skoda pickup och BMW 318i.
köpte min första bil när jag var 15 år.

hur kom det sig att jag köpte en santa fe?

jo, när jag kom in på min utbildning så tänkte jag byta till en bekymmer fri bil då min saab 900T steg3 gjorde sitt och började bli trött efter ett långt förhållande.
jag bestämde mig för å köpa en BMW 330 02-03. jag hittade ingen som uppfyllde mina önskningar, i samma band med bil jakten så var vi i göteborg på semester och så såg jag min santa fe hos en gammal bonde utanför varberg, jag fastnade direkt och köpte bilen. mycket kör glädje :)
visst, han tog inte hand om den som man ska men det e bara små grejer som tändstift, filter, tvätt osv.

jag är jätte nöjd med min 4wd santa fe och så glad att jag köpte den istället för bmw:n
Bild
SANTA FE 2.4 2004 dark navy blue
Annons

2
Hej och mycket välkommen till Forumet, Saabgubben87! :D :D
Grattis till bilvalet! :D :D

Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 ) :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"