Annons

Nora-träffen

1
:D :D :D Tusen tack för en trevlig helg, det gav mersmak!
Stor eloge till arrangörerna ClasseClas,Swedefe och Stahl.
Vi ser fram emot nästa träff,hoppas det inte dröjer för länge.

Varmaste hälsningar från Petroff med familj.
:D :D :D
Annons

3
Hej!

Tack för att jag med familj fick träffa Er! Vilka underbara härliga människor Ni alla är!!! :D :D :D och "söta" med hjälmarna på :D

Må gott :wink:
Stahl

4
Vi tackar också för en mycket trevlig träff !
Och hoppas att andra klubbmedlemar förstår vad dom missat och kanske kommer nästa gång !!!!!!! :!:

Varma hälsningar Cooper med familj :D :D :D

6
Hej!

Alla som var med och vill ha foton på CD, maila mig adressen så hoppas jag att jag får i väg dem i början av nästa vecka. Skall framkalla "galna" :shock: golfkort idag.

Må gott :wink:
Stahl

Nora träffen

8
Hallå alla glada
Mycket trevlig helg :D :D
Snacka om fullpott när man köper grisen i säcken 8)
Ni är helt underbara allihopa
Emma tackar och tänker skriva en uppsats i skolan om denna underbara helg.

Tack än en gång för en underbar helg.

10
Ja, nu har det gått över en vecka sen vi sågs. Visst är det roligt att det blir så bra fast man inte känner varandra. Jag fick bevis på detta då lilltjejen vår brukar vara väldigt bunden till mig och hon stolt förklarade att hon INTE ville vara i samma golflag som käre maken eller mig :shock:
Hoppsan där tog hon ett stort steg i att bryta modersbanden. Den stora förklaringen är ju dock att hon kände sig trygg med Er alla. Sen att hon deklarerade, att hon ABSOLUT inte ville vara i samma lag som mamma för att mamma är så dålig i golf, det bryr vi oss inte om. :oops:

Maken är kaxig, han tillhörde vinnande laget MIA och talar gärna om att det vinnande laget säkert kan lära oss andra att spela golf !!Hur tacklar vi det, lag Madeleine och lag Anne???
Ja, ja... alla vet ju om att MIA-laget vann på grund av en liten jätteduktig golf-pro.. nämligen RASMUS! Vilket chamtroll! Han skall vara i mitt lag nästa gång!

2 små andra charmiga killar fanns ju också med, vilka härliga ungar till att orka vara med på allt och vilken UPPTÄCKARGLÄDJE!!! Det är härligt att se.

Lilltjejen har redan berättat allt i skolan, haft med sig fotot på Er alla, berättat att det var kul och att vi hade en kajakvakt på natten också....

Må gott allesammans!!!
Stahl

11
Kidsen som var med på träffen var trevliga och kreativa hela bunten.
Och snabba!

"MIA-Laget" vann som sagt den mixade lagbangolftävlingen, med "Madelaine"-laget som god tvåa och "Anne-laget" en bit efter...
Inga dopingprov togs...

Vinnande laget fick dela på en gottepåse av Hyundai-prylar som ÅF i Borås hade skänkt - Stort tack till Carnes i Borås!
(Ligger precis vid 40:an, omöjligt att missa - titta in någon gång när ni kör förbi!)

Övriga priser som delades ut var till "Längsta ressträcka" - å här var det som väntat nollkoll på "egentlig" ressträcka - man hade missat nolla trippen - eller kört taktikdistrubution av anhöriga för att boosta sträckan.
Det hela mynnade ut i att Petroff och Cooper hävdade 23,9 respektive 24,0 mil till träffen - men den ena "trodde" och den andra hade flugit upp från Kosovo för att vara med på träffen så priset gick till - Stahl, som inte ens angav en körsträcka!
Notarius Publicus var inte delaktig...

Cooper och Petroff gick nämligen i klinch om priset "Minsta husvagnen" - varvid Cooper hårfint avgick med segern - Petroff fick ta hand om tröstpriset...

I tråden "mitt sommarlov" har också utlovats ett pris, men detta delades inte ut under Nora-träffen. Det har flytit in några fler bidrag därefter - så
"the heat is still on"
- resultat meddelas senare!

Swedefe