Annons

16
HAHA kul
Jag brukar köpa grisen i säcken men som Stenmark brukade säga
De e bare å åååk ......... :D :D
Jepp och de gör jag med. :arrow:
Lasta bilen och trampa gasen i botten det kan inte bli något annat än kul
eller....... 8)
Annons

17
Kul Marko!! Helt rätt inställning! Vi blir grannar, vi har stuga 10
:wink:
Stahl

18
:D Husvagn får det bli.
Med fam. eller co-driver.

Mvh Petroff

19
Kul Petroff!

Lägger in dig på listan här också - antar att du ringt till campingen och bokat? Kom ihåg att ange "Santa Fe Sweden" eller "Hyundai SUV Sweden" så man reserverar tillräckligt stor plats, eftersom det lär komma fler husvagnsekipage - och helst i anslutning till stugorna andra bor i!


#1, Swedefe, 1 pers (?)
#2, Stahl, 3 pers.
#3, linkan, 2 pers.
#4, ClasseClas, 1 pers.
#5, Marko, 2 pers.
#6, Petroff, ? pers. +Husvagn
#7,
#8,
#9,
#10,
#11,
#12,
#13,
#14,
#15,
-----------------------------klålinje, sist var vi 15 bilar -----
#16,


Swedefe

20
petroff skrev::D Husvagn får det bli.
Med fam. eller co-driver.

Mvh Petroff
Ja vad bra! En till, yippie!
Bild
Bild

21
Nytt pris utlyses; Minsta husvagnen som dyker upp på träffen kommer att tilldelas ett pris! (Största husvagnen kommer att få ett litet tröstpris...)

Obs! Priserna fryser inne om endast ett husvagnsekipage signar in...



Swedefe

22
Kom igen! Skippa gräsmattan och alla andra jobbiga krav, kom istället så har vi en trevlig helg!!!!
:wink:
Stahl

23
Hei

det hadde vært så topp å vært på dette treffet deres. men jeg har to store interesser, santa-fe'n og campingvogna mi.....jeg hadde nok ikke fått prisen for den minste vogna, men kansje jeg ikke var så langt unna trøste-premien, med min vogn, som er 7,90 innvendig lengde.

denne vogna har santa-fe'n trukket vel 1000 mil i sommer, igjennom både sverige, fimland og norge.

Så er det sånn, at den helga det er treff hos dere, så er det caravan-messe på norges varemesser ved oslo. alle 2006 modellene kommer dit, og vi har planlagt den helga i 6 månder.

dette er jo nasjonaldagene for oss campere...

Vegard

24
Trist, Vegard! Är den på Lilleström i år igen?
Närmare än Vikingaskibet i vart fall...

När vi planlade Nora-träffen så såg vi till att inte krocka med Elmia i Sverige, men - you can't winn em' all...


Swedefe

25
hei

joda, den messa er på norges varemesser på lillestrøm. må si det frista oss og hilse på dere fra forumet her på det treffet.

det så ut til å være en grei camping og..

men jeg følger med her, og plutselig dukker vi opp på et treff vet du.

det er pennende å sufe rundt på disse sidene...

vegard

26
Synd Vegard att Ni inte kan komma. Vi kunde ha diskuterat bomstationer med mycket mer men framför allt att Norge är nog det vackraste landet och säkert det största om man plattar till alla fjell!! :D
Må gott
Stahl

27
hei

hehe....joda....diskutere bomstasjoner.....trodde en skulle kose seg på et sånt treff, og da diskutere man ikke bomstasjoner når man endelig er kommet til et land som ikke har noen bomstajon!!!

det Norge trenger er jo snart et vedtak om at man ikke skal kunne se fra en bomstasjon til den neste!!!

Joda, ellers så er norge et vakkert land, men må si jeg trives hos dere svenskene og! det blir flere ferier hos dere!!

og du stahl.... er vi på treff, så struntar vi i de bomstasjonene....jeg blir bare hissig av å prate om det...

humøret mitt blir adskillig bedre av å feks. prate om santa-fe, husvognar, og damer.... :wink:

ps...dere har mange flotte damer hos dere, og det blir bare enda bedre når de åpner munnen, og en hører en myk, sensuell dame-stemme på svensk...

dette var dagens avsporing fra det opprinnelige tema....

Vegard

28
vegard skrev: dette var dagens avsporing fra det opprinnelige tema....
...snacka om "avspårning"... :mrgreen:
vegard skrev:...når man endelig er kommet til et land som ikke har noen bomstajon!!!
...men - vi har ju fått en bomstation nå!
Svinesundsbron är avgiftsbelagd på den svenska sidan i nordgående riktning! Illa!!!
vegard skrev:...dere har mange flotte damer hos dere, og det blir bare enda bedre når de åpner munnen, og en hører en myk, sensuell dame-stemme på...
norsk - det är vad vi svenska gutter syns i vart fall!
Grannens gräs är alltid grönare!

Träffen, gott folk - hur blir det med träffen?
Detaljerat program kommer upp i början av den kommande veckan, med prislapp på de olika bokade aktiviteterna - se till boka innan tillströmningen knäcker webhotellet vi är inhysta på... :wink:


Swedefe

29
hei

he-he....tenk dere har fått en bomstasjon.....jeg glemte den.... tenk, å få lov til betale bompenger for å komme inn i landet hvor dere kan betale bompener hele tiden for å kjøre bil! :x

og du...svensk gjør susen på jentene... 8)

Vegard

30
Jo programmet kommer upp snart! Jag kan avslöja att de går bra att göra en visit under lördagen för de som dessutom har annat att pyssla med under helgen. :D

Vi lägger tidpunkterna i programmet så att de som vill kan åka tidigt på lördagsmorgonen till Nora och sedan avvika hem under kvällen.