Annons

Årets Hyundai SUV Meet 17-18 September. Anmäl dig!!!

1
Sådärja! Alla bitar är på plats, träffen kommer som tidigare nämnts att hållas i en del av landet dit alla måste åka - i rättvisans tecken...

Utgångspunkten för träffen kommer att vara Trängbo Camping, omedelbart norr om Nora i spännande Bergslagen!!!
Bild
Hyundai SUV Sweden har reserverat 13 stugor hos http://www.trangbocamping.se/ och självklart finns det plats för husvagn för de som vill briljera med backningskunskaperna...

:!: OBS OBS OBS :!:
Stugor och husvagns/tältplats bokas direkt hos Trängbo Camping!
Det finns olika stugor, och olika prissättning - Hurry hurry innan platserna tar slut, men glöm inte att uppge "Hyundai SUV Sweden" när du bokar; dels för att dom skall kunna förlägga oss någorlunda tillsammans - men framför allt för att kunna komma i åtnjutande av de specialpriser vi förhandlat fram!!!

Viktigt!
Boka plats på campingen själv - snarast möjligt!




Lika viktigt är det att ni anmäler till oss så vi vet hur vi skall dimensionera kringaktiviterna - se till att fylla på i tråden nedan, och ange om ni kommer redan Fredag kväll eller Lördag morgon!
Från vissa delar av landet bör det vara möjligt att ordna kolonnkörning redan på vägen dit - de som är intresserade får själva föreslå lämplig tid och plats för rendez-vous.


Viktigt!
Anmäl ditt deltagande här i tråden!



För aktiviteter blir det! Mer detaljerad beskrivning följer längre fram; men räkna med kolonnkörning till sevärdheter, med riktig guidning, kanotpaddling i sjön vid campingen, lekar, frågesport, grillning och umgänge umgänge umgänge... Se till att ta med "favoritpilsnern" också - det verkar som det finns intresse för lite ölprovning...

Officiell start för träffen är Lördag 17/9 09,00 men Hyundai SUV Sweden kommer att finnas på plats redan från 18,00 på Fredag 16/9 för att ta emot dem som tror att dom kan koppla loss och skjuta husvagnen på plats utan att det märks...

Vi önskar massor av deltagare, från olika delar av landet - förra årets träff samlade 14,5 Santa Fe; klarar vi att dubbla det i år???

Redan nu utlovar vi ett fint pris till "längsta distansen" - se till att nolla "A"-trippen när du åker hemifrån, och kör så rakt och ärligt du kan!

Vi hoppas också på både Tucson och Terracaner på träffen - vore kul att få se någon sådan i verkligheten... :P

Väl mött! Mer info om träffen följer!

Träffkommitteén
Clas, Stahl, Swedefe
Senast redigerad av Swedefe den 28 jul 2005, 01:44, redigerad totalt 4 gång.
Annons

2
Ha! Först på plan när man nattugglar!!!

Anmäler mig härmed - kommer med okänt antal passagerare redan under Fredag eftermiddag för att etablera uppe på campingen.

Lämnar Göteborg kring lunch, om någon vill hänga på - kör troligen med släp för att få med mig allt pryttel...


Skall bli skôj!



Swedefe

3
Tvåa!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D


Jag kommer med käre maken Bengt och lilltjejen Nikela som är 8 år.

Vi kommer på fredag......

Stahl

4
Det är kvinnan bakom allt!!! :lol:

Det gäller även när man skall boka plats på campingen. Damen som har hand om stugorna etc har fått ledigt från sin man :shock: och kommer nästa vecka tisdag eller onsdag. Därför får vi vackert vänta med att boka tills hon kommer tillbaka. Det är hon som har koll på alla papper och bokningar. (Det fungerar inte riktigt utan kvinnor)

MEN SEN SKYNDAR VI ALLA ATT BOKA, ELLER HUR?

För det ska bli riktigt roligt att träffa ER!

Stahl

5
Jag och min fru Eva har också för avsikt att komma på träffen.

Ringde idag för att boka stuga, men fick samma svar som Stahl - återkom på onsdag. Ingen på campingen hade någon aning om vår träff och redan igår hade ett "fruntimmer" (ordagrant) ringt och tjatat om samma sak. Frugan hans hade glömt berätta innan hon drog iväg på semestern.
Så det kanske är bäst ingen fler ringer och tjatar förrän på onsdag, för gubben tyckte tydligen bara att vi var jobbiga. Han ville inte ens ta emot en vanlig bokning. Vi får väl lita till hans fruntimmer då!

6
linkan skrev: hade ett "fruntimmer" (ordagrant) ringt och tjatat
Ooops! Det måste vara jag??? :shock: :shock: :shock: :shock: själv tyckte jag att jag var rak och korrekt, dags för självrannsakan! Lovar härmed att bli tyst och försynt....


Må gott :wink: Stahl

7
Hyundai och SUV och Sweden kan vara lite jobbigt att stava ihop, men någon lapp med mitt namn borde i alla fall finnas i ngn pappershög! :roll: :roll:

Jag ska språka med herrn ifråga.
Senast redigerad av ClasseClas den 31 maj 2006, 13:52, redigerad totalt 1 gånger.

8
Nu funkar det bra att boka. Har själv bokat en stuga 16-18 sept.

Skynda, skynda......

Må gott :wink:
Stahl

9
Nu är det klart.
Idag onsdag gick det enkelt att boka hydda, så nu kan jag anmäla 2 personer till höstträffen. Det blir Eva & Gunnar.

Men det måste väl vara fler som anmäler sig om det ska bli något???
Hur får alla 8.000 svenska SantaFe-ägare reda på att det är träff på gång? Kan man se det på vår hemsida. Njaa, inte på den jag får upp, "bara" i forumet... Har jag fel adress?

Sedan har jag tidigare funderat angående "flygblad" som vi "medlemmar" kan sticka in under vindrutetorkarna på bilar man ser på stan. Eller är träffarna till för oss redan frälsta?
Ett flygblad kan vara en mall på hemsidan som man skriver ut själv och har i bilen och delar ut om man möter någon intresserad. Med text som: Gillar du din Santa Fe? Kom då med i klubben för likasinnade. Sedan www. adressen.
Säkert kan någon som kör tjänstebil bli sur om han får för många lappar under torkarna, men den risken är nog liten, och blir han/hon riktigt sur, så får vi antagligen läsa om det på forumet.

Ser verkligen fram till Höstträffen!
(Tror det är gott om svamp i Bergslagsskogarna.)

10
Bra idé linkan med flygblad. Jag har en inplastningsmaskin så vi kan väl "trakassera" Santa Fe-ägare i norra 08 och delar av Uppland i alla fall! När jag är tillbaka efter min sena semester så ska jag tota ihop ngt.

Officiella webadresser till sajten är http://www.hyundai.nu och http://www.santafesweden.se

Ordning o reda, nu gör vi en lista enligt "känt manér", som vi fyller på enligt "känt manér"... :wink: :wink:
--------------------------------------------
#1, Swedefe, 1 pers (?)
#2, Stahl, 3 pers.
#3, linkan, 2 pers.
#4, ClasseClas, 1 pers.
#5,
#6,
#7,
#8,
#9,
#10,
#11,
#12,
#13,
#14,
#15,
-----------------------------klålinje, sist var vi 15 bilar -----
#16,

Fyll på nu gott folk, tveka inte!

Re: Årets Hyundai SUV Meet 17-18 September. Anmäl dig!!!

11
Swedefe skrev:Redan nu utlovar vi ett fint pris till "längsta distansen" - se till att nolla "A"-trippen när du åker hemifrån, och kör så rakt och ärligt du kan!

Då var det klart med longdistance priset:
Bild
En Engelsk picnicrygga för fyra pers med rostfria muggar, 3 olika thermosar, smörgåslåda, sittunderlägg mm mm mm i högsta kvalitet - kostar rejält över 1,000 spänn i butikerna!
Ingen direkt prestation krävs - mer än att bo lite illa till och se till att nolla A-trippen innan avresan. Snacka om glesbygdstöd!

www.outdoorarna.se sponsrar.



Swedefe

12
Jag tror nog att jag flyttar till Lappland ett tag... :lol: :lol: :lol: :lol:
Stahl

14
Hallå !
Har bokat stuga nr 11 på trängbo camping :P
Jag och min dotter kommer, kanske en kompis med :roll:
M.a.o jag anmäler mig till träffen kommer på Fredag eftermiddag.
Kuuuuul :lol: :lol: :lol:

15
Verkligen kul, Marko - å ännu har vi inte ens sjösatt programmet, snacka om att köpa grisen i säcken!

Jag lägger in dig på listan!


#1, Swedefe, 1 pers (?)
#2, Stahl, 3 pers.
#3, linkan, 2 pers.
#4, ClasseClas, 1 pers.
#5, Marko, 2 pers.
#6,
#7,
#8,
#9,
#10,
#11,
#12,
#13,
#14,
#15,
-----------------------------klålinje, sist var vi 15 bilar -----
#16,



Tilläggas bör att det självklart går bra att bara vara med under dagen på Lördag - om någon har andra förpliktelser på kvällen.


Vem blir nästa att anmäla sig?



Swedefe