Annons

Barnstol i ix 35

1
Hämtar min nya ix på fredag, men jag har rent glömt att kolla vilka möjligheter där finns för bilbarnstol i den, vi har idag en 2,5 åring som åker bakåtvänd i baksätet i vår nuvarande bil, samt att vi kommer att få tillökning i slutet av Januari och då kommer att få ytterliggare en barnstol.
Någon som har några bra tips på placering av de två barnstolarna? Den ena har iso-fix men inte den andra.
Finns där fästöglor för remmarna till barnstolen på fästena till framsätena eller måste man dra dom runt "gångjärnen" till framsägande ryggstöd? Hoppas att någon kan svara på denna blivande Hyundai-ägares frågor:)
ix35 sport bensin.
Annons

Re: Barnstol i ix 35

2
iki skrev:Hämtar min nya ix på fredag, men jag har rent glömt att kolla vilka möjligheter där finns för bilbarnstol i den, vi har idag en 2,5 åring som åker bakåtvänd i baksätet i vår nuvarande bil, samt att vi kommer att få tillökning i slutet av Januari och då kommer att få ytterliggare en barnstol.
Någon som har några bra tips på placering av de två barnstolarna? Den ena har iso-fix men inte den andra.
Finns där fästöglor för remmarna till barnstolen på fästena till framsätena eller måste man dra dom runt "gångjärnen" till framsägande ryggstöd? Hoppas att någon kan svara på denna blivande Hyundai-ägares frågor:)
Hej och God fortsättning!
Det finns inga öglor i bilen, jag beställde så jag fick monterat öglor för placering av barnstolen i baksätet bakom passagerarstolen, förörvrigt har jag inte kontrollerat hur det ser ut för framsätet.
Kör nu:
IX35 2,0 A6 Bensin
Exclusive Infra Red