Annons

Leverans

1
Enl rykten som florerar så är vissa modeller av ix35 försenade skulle vara roligt att få reda på om det överhuvud taget är någon som har fått sin beställda ix35:a levererad än skriv isåfall vilken modell.
Hyundai ix35 M6 -11
Hyundai i20 GO 1,2 -14
Annons

Lev ?

2
Hej :)

Vi levererar en om dan ungefär det har vi gjort
i flera veckor nu men har ingen aning vilka som
är restade :?

Mvh Zukan 8)
Santa FE V6 -02 (Frun)
Zuka -87 (Min)
I 10 -08 (Min)

3
Då rör det ju på sig ganska bra, men min återförsäljare kunde ej se när min kommer. Men men den som väntar på något gott :)
Hyundai ix35 M6 -11
Hyundai i20 GO 1,2 -14

5
Hej Farfar och mycket välkommen till Forumet! :D :D :D
Gratulerar till nya bilen! :biggrin:
Förstår så väl att du är helnöjd - som Fenix också uttrycker det - den som väntar på nåt gott...! :wink: :wink:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

7
Tackar

Jag är mycket nöjd men min son är lite mer deppad. Han beställde samtidigt en röd ix35 2.0 A6 4WD Sport och där finns inget leveransdatum :P

8
Tydligen så är bilarna i sverige men iom att tillverkning är i europa så har måndag även flyttat Sen administrativa delen dit. I praktiken så är bilarna här men inte papper på de vilket kan kanske förklara varför De inte kan se var bilarna finns.

9
Får hoppas att det är som du säger Storken fick ett första lev datum när jag beställde bilen det var satt till mån skifte maj/jun.
Ringde min försäljare igår och fick nytt lev besked nämligen i aug någon gång och jag blev grymt besviken verkar onekligen lite länge ja menar 4 månaders väntetid verkar lite väl lång tid.
Hyundai ix35 M6 -11
Hyundai i20 GO 1,2 -14

10
Fenix skrev:Får hoppas att det är som du säger Storken fick ett första lev datum när jag beställde bilen det var satt till mån skifte maj/jun.
Ringde min försäljare igår och fick nytt lev besked nämligen i aug någon gång och jag blev grymt besviken verkar onekligen lite länge ja menar 4 månaders väntetid verkar lite väl lång tid.
Då får du ju en 2011a ;)
Många biltillverkare brukar börjar lev nästa års model i aug
Tucson V6 Excl. 2005
Preems bäste vän

11
Har inte tänkt på det men det skulle ju vara en liten tröst i det hela att få en av -11 årsmodell :)
Hyundai ix35 M6 -11
Hyundai i20 GO 1,2 -14

12
hbg skrev:
Fenix skrev:Får hoppas att det är som du säger Storken fick ett första lev datum när jag beställde bilen det var satt till mån skifte maj/jun.
Ringde min försäljare igår och fick nytt lev besked nämligen i aug någon gång och jag blev grymt besviken verkar onekligen lite länge ja menar 4 månaders väntetid verkar lite väl lång tid.
Då får du ju en 2011a ;)
Många biltillverkare brukar börjar lev nästa års model i aug
Inte för att vara negativ men det tror inte jag. Bilar levereras där nånstans är nästa års modell, de brukar vara tillverkade efter 1/6. men blir det så oxå för de som är redan byggda på våren?

13
Jag är otroligt förvånad att inte fler står upp och protesterar. Något stinker. Jag skulle ha fått min bil i maj, sedan blev det juni, sista budet är augusti i värsta fall oktober/november. Jag har skrivit till marknadschefen på Hyundai i Sverige men han ignorerar och svarar inte ens. Just nu sitter jag och författar brev till huvudkontor i såväl Europa som Korea. Det är både ignorant och oförskämt av Hyundai att inte ge besked om VARFÖR det är på detta vis. Uppenbarligen står en hel del bilar i Wallhamn och väntar.
Nu har jag haft tur och får en bil denna vecka, då jag bytt från comfort sport till elegans, automat och diesel men det ökade ju priset med 60 000. Men vem har lust att vänta från mars till oktober på att få sin bil.
Så ni som väntar - stå upp och protestera - så här behandlar man inte trogna kunder!!!!
storken skrev:
hbg skrev:
Fenix skrev:Får hoppas att det är som du säger Storken fick ett första lev datum när jag beställde bilen det var satt till mån skifte maj/jun.
Ringde min försäljare igår och fick nytt lev besked nämligen i aug någon gång och jag blev grymt besviken verkar onekligen lite länge ja menar 4 månaders väntetid verkar lite väl lång tid.
Då får du ju en 2011a ;)
Många biltillverkare brukar börjar lev nästa års model i aug
Inte för att vara negativ men det tror inte jag. Bilar levereras där nånstans är nästa års modell, de brukar vara tillverkade efter 1/6. men blir det så oxå för de som är redan byggda på våren?

14
Farfar skrev:Hej. Fick min i förra veckan, Piston Gray, ix35 2.0 A6 4WD Exclusive
Kört ca 40 mil och är mycket nöjd
Grattis! Jag har en likadan fast min har gott 700 mil nu...

15
Fick nytt leveransbesked igår någon gång i Augusti :evil:
Försäljaren tror det ar de manuella 6-växlade lådorna som är försenade.
ix35 CRDi-R M6 Sport 4WD Black Pearl -10
i30 Kombi -18