Annons

Nybliven ägare till en Tucson

1
Hej alla,

Min gamla Merca C280 Sport behövde servas och som lånebil fick jag en Tucson V6:a som var till försäljning. Efter att ha kört SUV:en en dag var det inte tal om att lämna tillbaka den. Så nu är jag lycklig ägare till en Tucson V6 2,7 med 4WD och är bara hur nöjd som helst.

I bilen låg ett kort med adressen till detta forum som jag sett befolkas av en massa trevliga Hyundaiägare. Har faktiskt redan haft nytta av er eftersom jag inte kunde begripa vad den lilla slotten på mittpanelen var till för. Nu vet jag att den egentligen inte fyller någon vital funktion alls. Men man vill ju alltid veta...

Ha det gott!
Björn - Hyundai Tucson V6 2.7 4WD Aut - 05 Silver
Annons

2
Hej och mycket välkommen till Forumet, Brassie! :D :D
Kul faktiskt - vi hade också MB i många år, och föll direkt när vi provkörde Santan 2003...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=1324
Kika nu även in på de "dolda" sidorna, "Funderingar och Svammel" och "Projekt- och Bilarkivet", där finns det mycket kul! :wink:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Välkommen i gänget, här vi go stämning som du märkt, och grattis till bilen. Ganska skönt sitta upp och köra isf att krypa ner eller hur? :D
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

4
Hejåvälkommen Brassie! :D :D Fräckt att det låg ett kort i bilen. Hur rätt som helst! :mrgreen:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

8
Välkommen Brassie!
Ditt första inlägg säger det mesta om detta Forum.Och om våra bilar:

Hej alla,

Min gamla Merca C280 Sport behövde servas och som lånebil fick jag en Tucson V6:a som var till försäljning. Efter att ha kört SUV:en en dag var det inte tal om att lämna tillbaka den. Så nu är jag lycklig ägare till en Tucson V6 2,7 med 4WD och är bara hur nöjd som helst.

I bilen låg ett kort med adressen till detta forum som jag sett befolkas av en massa trevliga Hyundaiägare. Har faktiskt redan haft nytta av er eftersom jag inte kunde begripa vad den lilla slotten på mittpanelen var till för. Nu vet jag att den egentligen inte fyller någon vital funktion alls. Men man vill ju alltid veta...

Ha det gott!
_________________
Björn - Hyundai Tucson V6 2.7 4WD - 2005

-borde ligga på vår startsida!-

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

9
Tack Petroff!

Men det var faktiskt kärlek direkt och det har jag inte upplevt med tidigare bilar. Och som bonus hittar jag ett välordnat forum med trevliga Hyundaiägare, vad kan gå fel :-)

Det här kommer att bli kul!

Take care!
Björn - Hyundai Tucson V6 2.7 4WD Aut - 05 Silver

10
Brassie skrev:Tack Petroff!

Men det var faktiskt kärlek direkt och det har jag inte upplevt med tidigare bilar. Och som bonus hittar jag ett välordnat forum med trevliga Hyundaiägare, vad kan gå fel :-)

Det här kommer att bli kul!

Take care!
-Finns tyvärr en hel del som kan gå fel... :roll:
-Men kul kommer det att bli! :D

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

11
Sover ni aldrig pojkar?

Jag anar lite vad du tror kan gå fel :roll: men eftersom jag är som en nyfödd baby här tror jag gott om allt och alla. :D :D

Nu är det dags för lopplådan! Natti!
Björn - Hyundai Tucson V6 2.7 4WD Aut - 05 Silver