Annons

Santa Fe Packåsna...

1
Hej alla,

Såg den här rubriken och tänkte dela med mig några bilder...
- Hoppas alla därute har upptäckt hur mycket man kan lasta i en Sant Fe.

Jag använder min bil, och lastar mycket och ofta...;)
Bild
Bild
Bild
Hyundai Santa Fe GLS Exklusive -2003 Silver
--------------------------------------------------------
Annons

2
Hoppla :shock: Jag är impad över att inredningen har så lite repor! Plasten brukar ju vara känslig i Santan. När jag flyttad e och bynglade Santan full när den gick i skytteltrafik fick jag ju lägga filtar emellan, och här slänger du i skärmar :shock: :shock:
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

3
Ja, jisses...! :shock: :shock:
Brukar du köra omkring med sånt, Fredrik? :?
Håller med Opticrob; Inredningen brukar se ganska kul ut efter ett tag med sådant ombord...!?
Men...! Har du något skydd, så du inte får grejerna i nacken OM du skulle behöva bromsa...? :shock:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

4
Skäreläjan skrev:Ja, jisses...! :shock: :shock:
Brukar du köra omkring med sånt, Fredrik? :?
Håller med Opticrob; Inredningen brukar se ganska kul ut efter ett tag med sådant ombord...!?
Men...! Har du något skydd, så du inte får grejerna i nacken OM du skulle behöva bromsa...? :shock:
Han har kanske gått en skärmkurs så han vet hur han ska lasta? :P

Tänkte först att det är skärmar till något amerikanskt, men de ser lite för små ut...
Kan de vara till Fårrd månne?
Anders ;-)
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"


Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)

5
anders skrev:
Skäreläjan skrev:Ja, jisses...! :shock: :shock:
Brukar du köra omkring med sånt, Fredrik? :?
Håller med Opticrob; Inredningen brukar se ganska kul ut efter ett tag med sådant ombord...!?
Men...! Har du något skydd, så du inte får grejerna i nacken OM du skulle behöva bromsa...? :shock:
Han har kanske gått en skärmkurs så han vet hur han ska lasta? :P

Tänkte först att det är skärmar till något amerikanskt, men de ser lite för små ut...
Kan de vara till Fårrd månne?
Hej på er,

Haha... ;) - Jo den var välastat vid detta tillfälle! - Nej, jag har inget Last-skydd, man får helt enkelt köra försiktigt så man klarar nacken... ;)

Plåtdelarna är till gamla Mazda bilar. - Jag har 5st som jag håller på att renovera till 100% originalskick. - så man får åka land och rike runt för att hämta delar som kan användas på bilarna... - Faktiskt, Santa Fe'n har hämtat 3st av dessa bilar, upp och förbi Höga kusten 3 gånger och i backarna där med släp, så fick jag faktiskt växla ner till 3:an för att orka upp.... ;) - jag är supernöjd med bilen så långt... - Det låg även filtar runt delar för att skydda inredningen, alla syns dock inte på bilderna...!

Hälsningar - Fredrik Geite
Hyundai Santa Fe GLS Exklusive -2003 Silver
--------------------------------------------------------

6
En kille här i långele har köpt upp en massa plåtdelar m,m till gamla Mazda bilar,
Det efter att hans morbröder laggt ner sin mazda firma pg av ålderns rätt...
behöver du mera (nya) gamla mazda delar så kan jag fixa tel nr till honom om du vill.... :D
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.