Annons
Annons

Re: Bilder

3
starre skrev:Går det inte att fixa så man kan lägga in bilder direkt utan att behöva gå igenom image..bla bla vad det nu heter.
Kanske har diskuterats förut, som jag har missat.

// starre
Det lär vara av den anledningen att det skulle belasta servern alldeles för hårt, så därför är det bättre att gå via en direktlänk.
Kanske lite jobbigare att lägga upp, men bilderna kommer ju upp direkt iallafall... :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

6
Bild
Var åxo tvungen att testa. Bättre än imagechack, enligt mig.
Tack för länken!

Så här såg jugranen ut hemma hos oss.
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe

8
:shock: Presentkort från HM?
Hur kunde du se det opticrob?
-Visst tusan...du håller ju på med synförbättringar! Tänktentepåde´! :oops:

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

10
:shock:Aaah, omslaget alltså.Tänkte du var synsk, :roll:
.....eller hade röntgenblick! :lol:

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

11
Kan nu när högtiderna är över avslöja att alla paketgissningar stämmer, + att det stora paketet till höger om 'granen' innehöll ett X-box 360 till sonens oerhörda glädje.

Vad som dessutom är trevligt att notera är att min julgransbild syns i forumet även när jag loggar in på jobbet, vilket Imagechackbilderna inte gör, eftersom imagechack är spärrad för oss.
Senast redigerad av Santaclaus-död sept 2011 den 07 jan 2009, 09:33, redigerad totalt 1 gånger.
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe

12
Santaclaus skrev:Kan nu när hötiderna är över avslöja att alla paketgissningar stämmer, + att det stora paketet till höger om 'granen' innehöll ett X-box 360 till sonens oerhörda glädje.

Vad som dessutom är trevligt att notera är att min julgransbild syns i forumet även när jag loggar in på jobbet, vilket Imagechackbilderna inte gör, eftersom imagechack är spärrad för oss.
Hej och God Fortsättning! Nu får du allt skriva en instruktion hur man använder tinypic istf imageshack! :wink: :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision