Annons
Annons

2
Tjusigt, Krif!
Mycket snyggt, verkligen! Grattis!
(Ute i god tid också, ja... :lol: )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Gratulerar!

Vi har fortfarande 1 månad kvar, MINST, med snö på gräsmattan. Då trädgårdsprogrammen startar å sommardäcken läggs på i söder, då har knappt den första svanen anlänt till oss i norr. Men också jag börjar tänka på sommardäck, men dock återstår april, och då kan vad som helst hända 8)

Mvh
Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

5
Man kan väl tänka sig att sommardäcken vi santaputtar färdas på ska kunna ta en liten biologisk härdsmälta iform av bakslag med snö om det kniper. Och om ni får snö därnere så försvinner det väl rätt snart kan man tänka...?

Är jag ute i halkan om jag påstår det? :lol:

Själv saknar jag tussilago och vitsippor, här finns fantamej inte en blomma på våren, tänk er det, ni sörlänningar, som gammal sörlänning sörjer jag mina blommor under de stora lövträden om våren :cry:

Hälsar
Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

6
svartbjorn skrev:Man kan väl tänka sig att sommardäcken vi santaputtar färdas på ska kunna ta en liten biologisk härdsmälta iform av bakslag med snö om det kniper. Och om ni får snö därnere så försvinner det väl rätt snart kan man tänka...?

Är jag ute i halkan om jag påstår det? :lol:

Själv saknar jag tussilago och vitsippor, här finns fantamej inte en blomma på våren, tänk er det, ni sörlänningar, som gammal sörlänning sörjer jag mina blommor under de stora lövträden om våren :cry:

Hälsar
Svartbjörn
Jo det skall dom väll klara :wink:
Och som du säger skulle nog inte snön bli långvarig här isåfall, den får ju inte förstöra våra fina vårblommor som blommar så fint i rabatterna :lol:

7
svartbjorn skrev: Själv saknar jag tussilago och vitsippor, här finns fantamej inte en blomma på våren, tänk er det, ni sörlänningar, som gammal sörlänning sörjer jag mina blommor under de stora lövträden om våren :cry:
Hälsar
Svartbjörn
Kan det månne vara en liten tröst om jag visar ett kort, taget för ungefär en timma sedan...?
Bild
Bild
Här är nästan sexton grader varmt just nu, och nästan stilla ute... :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

8
Fy fablan va orättvist!

Det där är fina vänner, de små runda gula som kommer om våren. Tusen tack för din medkänsla, trevlig och fin vårbild!

Mvh
Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

10
Jag må vara ursäktad för tilltaget att rekommendera en god väns hemsida - en av dom - för han har införskaffat sig en ny kamera, och både han och jag gillar att "ta kort"...
http://web.telia.com/~u82405872/
Jag vet, att detta har ju egentligen inget med hjul att göra, men VÅR och SOMMAR hör väl hit... lite iallafall... :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

11
Alla bilder är ju väkomna, trevligt med diverse godsaker att vila ögonen på. På tal om det så är det länge sedan jag förevigade santan, får ta å göra ett ryck när den är nytvättad.

Tack Stahl! För din fina vitsippa, det är sånna jag längtar efter här i norr. Men nu har i alla fall, tofsvipan, sångsvanen, koltrasten å trutarna kommit! Men dom fick sig en snövända härom dagen. Aprilväder tror jag vi har i hela Sverige för tillfället.

Hälsar
Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07