Annons

16
petroff skrev:Nu är ni lite slarviga pojkar. Har följt tråden och saknar uppgift på vilka sulor ni har på era kärror. (fabrikat/dimension) Troligen rullar ni på samma däck om det är original. Men det är inte alls hundra. Så berätta vad ni har för puppor på fälgen. Det är relevant i jämförelsen av lufttryck
och era erfarenheter i ämnet. (i all välmening :D )

Petroff :wink:
Cooper CS4 215/65/16 "premium touring" super duper........

klart lyft från Kumho solus KH15 som satt på och Hankook 406 på den förra tuccen.

8)

Hankook W605 215/65/16

Gjorde hjulinställning häromdagen också, det behövdes.
Annons

17
Brassie skrev:
petroff skrev:Nu är ni lite slarviga pojkar. Har följt tråden och saknar uppgift på vilka sulor ni har på era kärror. (fabrikat/dimension) Troligen rullar ni på samma däck om det är original. Men det är inte alls hundra. Så berätta vad ni har för puppor på fälgen. Det är relevant i jämförelsen av lufttryck
och era erfarenheter i ämnet. (i all välmening :D )

Du läser lite slarvigt min gosse, dimensionen framgår hyfsat tydligt i rubriken :-) Men i övrigt är det Hakkepelitta Nokian (tror jag dom heter) för min del. Ljuvliga och behagliga med 2.2 i tryck.
Tack alla för kompletterande uppgifter. Tråden blev ännu mer intressant!
Jodå Brassie, jag var medveten om rubriken, men då flera inlägg saknade uppgift på både fabrikat/dimension, så... :roll:
(gosse? Tack för komplimang, hur mycket vill du låna? :D :D :D )

Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart