När jag också företagarde så delade vi på den - den som behövde dra släp hade Santan, men det mesta av dom 15,500 milen på förra har hon kört - och allt på den nya.
Brett åker vi bägge två, och jag kan hälsa från Norrland att hon är inte helt förtjust i kombinationen ESP och automatlåda...

ESP kan hon stänga av, men det är lite bescvärligt att få till ställ i vettig fart med automaten. Ja, ja, hon lär väl komma på knepet.
BMWn är rolig som attan i snö, och DSC som det heter här går att stänga av i två steg,
Motorn är underbar, och att ha 143 häst i en miljöbil är helt okay.
Något som dock retar gallfeber på mig är att toppfarten är elektroniskt begränsad till 210 km/h riktig GPS-fart
Detta är helt och hållet beroende på modellseriepolitiska skäl - en billigare modell skall inte kunna ta sig förbi en dyrarer, och jag kan motvilligt köpa det argumentet, men då skall det också anges i att toppfarten är just elektroniskt begränsad!
Det är såå frustrerande att ha en bil som riktigt stormar fram en fuktigt höstkväll och "boink" under stadig acceleration kör in i en bromsande fartvall som marknadsmänniskor i München har bestämt, när bilen uppenbarligen har kapacitet för i vart fall 10 km/h till.
I-landsproblem, visst - men plussa på med att BMW Göteborg har köpts upp av - BILIA! så fattar ni att det inte är kul att åka BMW längre.
Nästa bil är beställd, och blir en...? Ja, gissa det?
40% reduktion på förmånsvärdet är ett tips...

Trevlig liten sammankomst, trevliga människor och jäddrit snyggt jobb så långt - Webbis!
Vi ses igen.
Swedefe