Annons

Jeep träff i Borås 2006-12-25

1
Hej alla hyundai SUV-ARE

Vill bara nämmna att på annandagen så kan man skaka ner julmaten i
Borås då det är jeep-träff på "Bröt". :o

Dock väldigt stenigt och tuff terräng (Ej passande "fina" suvar) :shock:

Jag utmanar med att åka dit med min 8) "nya" Gländerwagen. Och hoppas att det´inte blir för många bugglor. :P :P

Om någon kommer och beskådar så ge dej gärna till känna ! :!: :!: :idea:

En Riktigt god fortsättning och gott nytt ÅR
Från FALKÖPING
;) Cooper
Santa Fe Excl.V6 04:a(såld) I30 2,0 5-dörrars
Och några till som "driver" på alla.(1 Jeep Ceeroke med "allt", 2 Volvo Valp)
Annons

2
Hej!

Har ni tid så åk dit!! Det är hur roligt som helst!
Tyvärr har vi inte möjlighet att själva vara där och beskåda detta!!

Förr året fick vi förmånen att åka en sväng med Cooper! Det kändes så här :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ..... och när jag tänker tillbaka på detta så känns det så här :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Hur som helst Cooper är en riktig hejare på att köra!!!

Må gott och ha det riktigt roligt!!
:wink:
Stahl

Måste komplettera med detta:

Efter att Cooper fastnat i "lervällingen" och jeepen lutade så mycket att jag tänkte hur skall detta gå? Ja då går Cooper och käre maken ut, kvar bak finns jag tänkandes att om jeepen lägger sig helt ner, hur gör jag då?
Nåväl detta gick ju bra. Sen tyckte Cooper att det blev varmt och slet av den sk förardörren? (suck här är man verkligen ute och reser när det gäller de rätta termerna..) bad mig lägga den bak, försiktigt så att inte skulle skadas? Att sitta bak var det samma som att krampaktigt hålla sig kvar på de fyra för att känna någon slags trygghet :?:
Nedåt går färden mot en björkdunge som jag upplever stoppar jeepens branta nedfart samtidigt som jag känner den sk dörren sakta komma gildande på ryggen och jag undrar vad Cooper menade med försiktigt..... därav mina :shock: :shock:

Hur som helst, det var skoj, även om Cooper skrattade gott åt mig.

Skriv och berätta hur det var iår!!!!!