Hej,
Har fyra stycken adapterringar som aldrig kom till användning och som jag nu tänkte sälja till någon som funderar på att byta ut orginalhögtalarna. Kontakter ingår för att smidigt kunna ansluta eftermarknadshögtalare.
Pris 400 kr
Frakt betalas av köparen.
Annons
Re: Högtalare, adapterringar till i30 årsmodell 2016-
2Hejsan! Har du kvar ringarna?2016 o framåt skrev du..inte till och med 2016?Jag letar ringar till min I30 2019.Passar dom,ifall du nu har kvar dom.Om inte..vart köpte du dom?/Undrande Pelle
3Tjena. Jodå,dom är kvar. Min bil var 2017/2018 så det ska inog nte vara några problem. Jag kan ju inte va 100% säker då jag aldrig hann testa dom på min bil innan försäljning. Köpte dom från Tyskland, var inte helt lätt att hitta minns jag. Jag kan skicka bilder på dom om du vill? Sen har jag även motoroptimering från Racechip till salu för en tusenlapp om det skulle vara intressant. Hade det installerat på min i30 och det funka fint. (skicka din mailadress om du vill ha bilder) //Daniel
4Tjena. Jodå,dom är kvar. Min bil var 2017/2018 så det ska inog nte vara några problem. Jag kan ju inte va 100% säker då jag aldrig hann testa dom på min bil innan försäljning. Köpte dom från Tyskland, var inte helt lätt att hitta minns jag. Jag kan skicka bilder på dom om du vill? Sen har jag även motoroptimering från Racechip till salu för en tusenlapp om det skulle vara intressant. Hade det installerat på min i30 och det funka fint. (skicka din mailadress om du vill ha bilder) //Daniel
5Förtydligande, från och med 2016 årsmodell ska det vara
//Daniel
6Lät bra det..återkommer eft helg..nu sill o snaps.Skickar du med posten isåfall?400+frakt?Kolla vad du ska ha totalt?Så kan jag swicha dig,o lämna adress....
7Hej,
Jag skickar med PostNord med en fraktkostnad på 66kr. Vill du ha det till serviceställe eller direkt hem? Jag skickar så fort jag har din adress. Mitt nummer för Swish 0704184245. Glad midsommar
//Daniel
Jag skickar med PostNord med en fraktkostnad på 66kr. Vill du ha det till serviceställe eller direkt hem? Jag skickar så fort jag har din adress. Mitt nummer för Swish 0704184245. Glad midsommar
//Daniel
8Lät bra det!Swichar dig 466:- nu.Skicka dom till Per-Erik Wikberg Ängsvägen20c 93394Glommersträsk.
Kanske köper chip av dig sen..ska fundera på det
Kanske köper chip av dig sen..ska fundera på det
9Tjena,
Swishen mottagen, jag skickar imorgon förmiddag.
Fundera på chippet, det ligger i byrån och väntar i så fall.
http://tracking.postnord.com/?id=AP222830243SE
//Daniel
Swishen mottagen, jag skickar imorgon förmiddag.
Fundera på chippet, det ligger i byrån och väntar i så fall.
http://tracking.postnord.com/?id=AP222830243SE
//Daniel
12RS+App ska det va. (finns i tre olika utföranden)