Enligt film, full LED bakljus passar kombikupe 08-12 tar runt 30min max att byta. Självklart ej godkänd vid besiktningen. Motstånd till blinkers krävs då det annars blinkar för fort.
När man bromsar så är det den stora nederdelen som agerar bromsljus (original så är det översta)
Knappt använt så nyskick på ljusen.
1900kr halva priset mot vad det kostar att köpa från utlandet då ingen i Sverige säljer dessa bakljus.
Led tail light Hyundai i30 2011 FD: " onclick="window.open(this.href);return false;
Mvh Jimmy
Annons
Re: LED bakljus i30 FD
2Möter gärna upp för affär, bor i Gävle och kan väl åka minst 10mil vid intresse.
3Går inte att se klippet
Har varit ute efter LED bakljus faktiskt.

//PA från Sundsvall - Åker i30 -11
4Re: LED bakljus i30 FD
7Bara att slå till,transporten står fortfarande fast.Indalsman skrev:Hmm... bra sugen

9Har du tid så man kan komma och ta en titt på dom imorgon?
Hyundai i30 1.6 CRDI 5dr -08
10Ja det går att ordna,slutar jobbet 1330-1400 vi kan mötas upp på ett lämpligt ställe så kan du få kolla på dom. Skickar ett PM till digecco skrev:Har du tid så man kan komma och ta en titt på dom imorgon?
14Jajamen. Har sålt hyndan också så nu passar dom inte alls [WHITE SMILING FACE]
15Jasså du sålde den?
Ja har du kvar bakljusen den 2 maj och jag har pengar till lysena då så kan det bli affär, ska ner till Barkarby träffen då och karavanen stannar å äter i gävle då.
Ja har du kvar bakljusen den 2 maj och jag har pengar till lysena då så kan det bli affär, ska ner till Barkarby träffen då och karavanen stannar å äter i gävle då.
//PA från Sundsvall - Åker i30 -11