Annons
Annons

5
Om BengtB och Nimbusen hade uppmärksammat att det fanns en liten klickbar länk i mitt inlägg så hade nog polletten ramlat ner !

Nimbusen skrev
- Sitter du vid datorn och knackar på tangenterna i sömnen eller??? Laughing Wrong Forum iaf.

6
Navstar skrev: La in detta under funderingar och svammel , Hur kan det då vara fel forum
Det kan inte bli bättre Navstar! :wink:

Grabben i filmen verkar pladdra tyska el. möjligtvis holländska. Swedefe kan säkert koda av det, enda kruxet är nog hans rätt så slöa Internetlina. Så det spörs om du kan få hjälp därifrån. Ngn annan med kunskaper i tyska och fet lina?
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

7
Navstar skrev:
Om bl.a. Nimbusen hade uppmärksammat att det fanns en liten klickbar länk i mitt inlägg så hade nog polletten ramlat ner !
- Vaaa ???? :shock: trodde att killen var "Navstar" himself som sände real-bilder från sin egna webkamera, då han just vaknat o upptäckt att någon snott hans Santa och nu förtvivlat försökte kontakta den lokala polisen via strulande bredbands-teknik. :roll:

:oops: Nej skämt åsido Navstar, jag missade totalt poängen i ditt inlägg, var inne på en helt annan linje - flåååt :oops:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

8
Och för min del såg även jag länken och klickade på den - men när jag fick upp sidan ifråga blev jag inte ett dugg klokare. Visserligen hade jag inte mina högtalare påslagna så jag hörde inte vad killen på filmsnutten sa, men allt det övriga på sidan fick mig att tro att jag hamnat fel eller att Navstar skrivit fel i länken, så jag avbröt - och fortfarande har jag inte fattat poängen. Har väl blivit senil... :wink:

/BengtB
Nu CM 2007 Comfort-5 V6 Aut Satin Beige. Förut V6 GLS 2001 resp V6 GLS Excl 2004.

9
BengtB skrev: men allt det övriga på sidan fick mig att tro att jag hamnat fel eller att Navstar skrivit fel i länken
- Exakt så tolkade jag navstar´s inlägg oxså efter att ha :shock: å :shock: igenom hela sidan. :lol:

13
Okey då - erkänner jag kikade lite "åt både Hö & Vä-sidan" åsså.... :roll: :lol: OBS, OBS! Inget skämt... :lol: :lol: