missljud med folk i baksätet
1Hej. Jag är en ganska nybliven ägare till en santa fe navstar -03. Bilen går bara fint men har dock ett litet problem. När jag har någon i baksätet gnisslar det fruktansvärt mycket i minsta lilla gupp. Det är värst i låga hastigheter och blir oftast bättre vid landsvägskörning. Det låter som om ljudet kommer från höger bak nånstans och ljudet påminnen om gummi som gnids mot något. Är det någon bussning som är slut/behöver smörjas och i så fall, var börjar jag lämpligen leta efter denna bussning? Stötdämparinfästning?

