Men det är klart att man ska vara kritiskt om man har betalat mycket pengar och inte är nöjd!
Det här med kartorna - vem uppgraderar det? Är det ÅF?
Har bilen motorvärmare? Lr har någon av er installerat dieselvärmare?
Ljud i bil är svårt - framför allt basen. Bilen (kupén) om den är välbyggd skall ju dämpa lågfrekventa ljud. Jag tycker att ljudet är välbalanserat för att vara just i bil. Jag har inte funderat så mycket på att volymen minskar när man flyttar ljudet bakåt - för mig är det naturligt då högtalarna bak förmedlar mera bas och ofta har en lägre verkningsgrad. Just detta är ju inget riktigt problem annat än just vid det ögonblicket man ändrar - när man hittat "sin" ljudbild spelar inte absolutvärdet på volymkontrollen någon roll. Jag har också läst vad som skrivs och tror att många förväxlar bra ljud med mullrande bastjosan skrev:Det är du dock ganska ensam om att tycka. Massor med människor världen över tycker att det är billigt ljud. Läs tyska forum och se vadLenUlven skrev:Hej igen,
* Jag tycker att ljudet är bra (har den med navigering) - själva navigeringen kan som nämnts ovan aldrig slå en separat GPS, viket gäller för de flesta bilar.
;o)
/L
massor av människor tycker. Har du dragit balansen bakåt utan att höja ljudet hör du något i baksätet då? Har du köpt en uppdatering av kartorna
som är två gammal för 1600 SEK?