Annons
Annons

3
Hei!
Min airbaglampe lyser også. Den begynte å lyse etter at jeg monterte et xenonkit i langlysene, og har ikke forsvunnet etter at jeg fjerna xenonkitet. Har forsøkt å koble fra batteriet, men lampa lyser fortsatt.
2006 2,2 crdi.
SantaFe 2,2CRDI 06

4
ivaped skrev:Hei!
Min airbaglampe lyser også. Den begynte å lyse etter at jeg monterte et xenonkit i langlysene, og har ikke forsvunnet etter at jeg fjerna xenonkitet. Har forsøkt å koble fra batteriet, men lampa lyser fortsatt.
2006 2,2 crdi.
Har xenonkit i langlysene på min 12 mod, pluss kitt i to Bosch "big-knick" 1000-metre, og hos meg funker dette helt flott.
Min santa er en 12 mod, med orginalt Xenon i nærlyset. Jeg har 50W Xenon-kit i fjernlysene, og 100W Xenon-kit i ekstralysene, og jeg har den utgaven av kit, som ikke påvirker canbus..

5
Jeg brukte billige xenonkit uten Canbus, og tror de laget støy på el-nettet som gav feilmelding.
Monterte i forrige uke et kit i ekstralysa hvor den ene ballasten viste seg å være uten Canbus (den andre var med Canbus) og den ballasten har fucka opp min nye stereo.
Hold dere unna billige xenonkit, kjøp ordentlige digitale Canbus kit. De koster litt mer, men er desto bedre.
SantaFe 2,2CRDI 06

8
anders skrev:Så bra att det löste sig!

Du får försöka låta bli att ratta så mycket...du nöter tydligen ut kontakterna :-)
Helst bara köra på raksträckor då ? :idea:

Karlskronalasse
Hyundai IX 35 2,0 Exclusive A6 4WD - 12
Casmire brown metalic . SÅLD.

Nya Hyundai IX 35 2,0 CRDI-R 184 Premium A6 4WD - 15
Bluberry blue metallic .