Annons

Bluetooth

1
Har en Santa -12 och bluetoothen är tycker jag värdelös. Har en Iphone4 och då jag ska ringa och kör röststyrt så har den stora problem att hitta rätt namn från tel.boken, och sen är kvaliten på samtalet dåligt.Nån som har samma problem?
Annons

Re: Bluetooth

2
santafe skrev:Har en Santa -12 och bluetoothen är tycker jag värdelös. Har en Iphone4 och då jag ska ringa och kör röststyrt så har den stora problem att hitta rätt namn från tel.boken, och sen är kvaliten på samtalet dåligt.Nån som har samma problem?
Har aldri prøvd den stemmestyrt, men kaliteten på lyden har jeg ikke slitt med, jeg er fornøyd med blutoothen på min 12 modell

Har du prøvd å slette bilen fra telefonen, og telefonen fra bilen, og så la de søke hverandre opp helt på nytt???

6
Kan meddela att just iphone o blå tand funklar inte bra, det har dom gått ut o talat om till och me tyvär.=(

Kan ej använda mina höreselkåor me en iphone
kör volvo v70 n 2,4t

8
Fungerar bra med en nokia E72. Tråkigt att det inte lirar med iphone. Men isådana fall borde det finnas fler i detta forum som har samma problem, eller?

Röst styrningen fungerar bra men jag önskar att tanten sluta snacka så mycket så jag slapp trycka förbi hennes trams om ("Säg namn eller kontakt!", bla bla bla.
Santa fe 2012 CRDI-R A6 Premium 5
Stone Grey

9
Röststyrningen är ett skämt! hon hör inte alls vad jag säger, men om jag ringer från telefon och pratar via bluetooth funkar det bra med bra kvalite..
santafe.

11
Kan vara så att du saknar kabeln mellan micken och stereon.
Så var det på min nya Santa, så far in på verkstan så sätter dom dit den gratis.
Santafe