Annons

Då var det dax...

1
att säga hej till alla på detta trevliga och nyttiga forum.

Vi har nyligen köpt vår första Hyundai, en Santa fe Exclusive 2,2crdi 2007, 7400mil och är otroligt nöjd med den. Vi skaffade den då sambon pluggar distans och pendlar mycket, så vi ville ha en större och "rejälare" bil. Vi kör även en del med husvagn, därav val av bil..

Har inte hunnit med så mycket "fix" än men en QPAX båge + 3 NBB ljus och en buk/front plåt i krom monterades omgående. Bilen är för övrigt utrustad enligt exclusive förutom en fjärr-styrd dieselvärmare.

Efter ÅR med volvo och Volkswagen var det kul att prova nåt nytt och vi är än så länge väldigt nöjd med bilen! Lite kul är det även att min farfar (!) provkörde Santan när vi nyss köpt den och efter två veckor har han beställt en ny Santa som levereras nu på fredag (lagerbil), även han tidigare Volvo-fantast!

Nog om detta. Som sagt bra och trevligt forum med bra tonval
(mot vad man är van från vissa andra forum)

Ha de!!!
Senast redigerad av HyundaiZ den 16 nov 2011, 23:00, redigerad totalt 2 gång.
Annons

2
Hej och mycket välkommen till Forumet, HyundaiZ! :D :D
Stort grattis till ett mycket bra bilval! :D :D
Perfekt dragbil bl a...!
Hälsa farfadern också och gratulera! :D :D

Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Hejåvälkommen HyundaiZ! :D :D

Gratulerar till bilen! Vad är det för färg på den? Hälsa farfar! :wink:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

4
Hej och tack! :D
Min bil är ljusblå met.
den som kommer på fredag är typ grafitgrå.
Jag tänkte lägga upp nån bild på min bil vid tillfälle bara jag kommer på hur man gör... :?