Annons

Ny Santa eier

1
Hei. Jeg ble eier av en 06 mod 7 seters Santa Fe rett før jul. Takk for en bra side :D , brukte denne siden mye rett før jeg kjøpte bilen, Samt når jeg skulle montere skiboksen jeg hadde på bilen. Ser også at det er mye nyttig dersom man får problemer, noe man antagelig ikke får med Santa Fe :)
Annons

2
Hej och mycket välkommen till Forumet, Norman! :D :D
Gratulerer till ett gott bilval! :D :D

Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Välkommen Norman!
Säker ett bra bilval!
När jag ändå hälsar på en norrman så skulle ett antal ägare vilja ha svar på en fråga:
Gå in på "Allmänna frågor om ix35", och sedan "Halvljusautomatik"!
Kan du kanske lösa denna frågan åt oss? Om du kan besöka en Hyundai-handlare och ta reda på hur det fungerar hos er, skulle säkert många här vara glada!
Stämmer priset på en ny ix35 i Norge med det som säges här??

@nders
ix35 CRDi-R, 184, A6, Exclusive, blev Cool Brown. Beställd 7/7-10 - lev. 23/6-11!!
Extreme 158 husbil(Fiat Ducato chassi) 2009

5
Hei. Fargen er svart utvendig og sort skinn inni. på taket har jeg montert en sort Skigard 850 takboks direkte på orinar grinden. Skal ta bilder etter hvert å legg inn. Skal ta meg en tur til forhandler og sjekke opp ting angående ix35 men tror nok det stemmer med prisen som er antydet i forumet "Halvljusautomatik". På min 06 mod er stilling 0 på lysbryteren kun kjørelys på dagtid det er da ingen lys i instrumenten men i midtkonsollen (radio og luft styring). Neste steg på bryteren er kun park lys. siste steg er Auto og da virker alt lys, når bryteren står i auto slokkes alt lys når jeg åpner dør og tar ut nøkkel. Skal sjekke opp dette på Ix35.
Santa Fe 06 Variant F7D14, Versjon A5, Farge Svart
Hobby 610 O3 mod