Har nån samma problem och kanske kan hjälpa mej?
Anna
Hej, jag har endast erfarenhet av Sony Ericsson W595, och den fungerar perfekt, har ställt den så att den gör automatisk uppkopling när jag kommer in i bilen.annaix35 skrev:Har köpt en ix35, exclusive. Kanon bil! Men hur fasiken får man igång bluetooth, vill synka mobilen med bilen. Jag har en Iphone 4, och det funkar ju inte! Vet att bluetooth i Iphone funkar sisådär, men det ska väl kunna gå att få ihop ändå tycker jag, eller?!![]()
Har nån samma problem och kanske kan hjälpa mej?
Anna
Tech skrev:Jag har samma bekymmer som dig fast tvärt om. Trotts att jag har BT igång på moben så kan jag f-n inte hitta bilen trots att det var 8 månader sen jag beställde den![]()
![]()
![]()
Har kanske med moben att göra, om jag byter den till en annan modell så kanske jag får bilen levererad snart.
Bra inlägg! Det slog mig helt plötsligt att det var den anledningen till att jag inte lyckades tanka över min adressbok till min Pioneer Multimediamaskin. Sedan kom jag på att jag inte behövde ladda ngn app, för med Android 2.1 så finns det stöd för filöverföring via Bluetooth.storken skrev:jag har en android och var tvungen att ladda ner en app för att skicka filer med BT, sedan fungerade det kanon. nu har vi två telefoner som är inlagda och en är primär dvs bilen väljer den i första hand.
Återgå till "ix35/Tucson (LM), 2010-2015"