Skäreläjan skrev:Den där verkar ju vara en riktigt intressant grej, S4nta!
Trådlös överföring från kameran då? Är det någon kabeldragning till backspegeln eller?
(Tyckte mig se en glimt av en "cig"-kontakt på YouTube-filmen...?

)
Du måste visa oss med lite bilder sedan när du fått den och monterat!

Ja den verkar ju hel cool 8) det finns dock flera modeller om man söker runt lite på sidan, finns modeller med trådlösa parkeringscensorer också om man nu inte redan har det. Den enda kabeldragning som ska behöva göras är för elförsörjning till kameran, sen kan man välja om man ska koppla in kabeln till backljuset så den bara visar bilden när växeln är i backläge (jag tror jag skippar den och har den på hela tiden dock, sen kan man ju av-aktivera själva bilden i spegeln med en knapp om man tröttnar på att se avgaserna och alla man kör om
Ja det medföljer en "cigkabel" som man kan använda när man ska ladda upp "spegeln". Återkommer med en liten recension när den anländer.
Och kameran är "wireless" och sänder bilden till "spegeln" trådlöst

det var anledningen till att jag tyckte just denna modell var kanon! Det finns andra men då gäller kabeldragning, och det är inte min specialgren om man säger så

Happy Campers -
www.happycampers.se - följ våra äventyr på bloggen samt på Facebook
Kör en Santa Fe 2.2 CRDi A5 Euro2008 Black Pearl och bakpå hänger ibland en Cabby 620+ F3 Black Line 2010.