Annons
Larm !
4Hej
Om du vill testa larmet så du vet hur din bil låter
Sätt dig i bilen ta ur nyckeln ur tändningslåset se till att
alla dörrar är stängda.
Lås bilen med larmdosan blinkers blinkar en gång.
Vänta en minut, lås sedan upp dörren med knappen
på dörren och öppna dörren .
Nu låter larmet, stäng av det med dosan
Mvh Zukan 8)
Om du vill testa larmet så du vet hur din bil låter
Sätt dig i bilen ta ur nyckeln ur tändningslåset se till att
alla dörrar är stängda.
Lås bilen med larmdosan blinkers blinkar en gång.
Vänta en minut, lås sedan upp dörren med knappen
på dörren och öppna dörren .
Nu låter larmet, stäng av det med dosan
Mvh Zukan 8)
Santa FE V6 -02 (Frun)
Zuka -87 (Min)
I 10 -08 (Min)
Zuka -87 (Min)
I 10 -08 (Min)
5
Tack! nu vet jag i alla fall att det var larm i bilen,jag läste först i instruktionsboken men tyckte det var lite oklart om det verkligen var larm.
Annars brukar jag vara lite slarvig att läsa igenom instruktionsböcker,t.e.x märkte jag nyss att jag hade ett förvaringsfack under passagerarsätet och då har jag ändå hunnit ha bilen 2,5 år.
Annars brukar jag vara lite slarvig att läsa igenom instruktionsböcker,t.e.x märkte jag nyss att jag hade ett förvaringsfack under passagerarsätet och då har jag ändå hunnit ha bilen 2,5 år.
6
Vinterkille skrev:Annars brukar jag vara lite slarvig att läsa igenom instruktionsböcker,t.e.x märkte jag nyss att jag hade ett förvaringsfack under passagerarsätet och då har jag ändå hunnit ha bilen 2,5 år.
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2039
Har du automatlåda förresten? Kolla då om inte du har den här med!
181 Skäreläjan
Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)
"Ditt hem är där din katt är...!"
7
Nä jag har ingen automat i min bil,men det är den där modellen som kallas 2.0 sport,en till grej jag glömt att prova i bilen är den: elektriska framrutan som skall värma upp vindrutetorkarna eller något sådant. Å den knappen finns ju så tydligt på högra sidan av ratten i bilen.
Hillholder hade jag föresten på en Subaru legacy en gång i tiden.Det var en bra grej tyckte jag eftersom jag hade manuell låda i bilen.