Annons

En Gävlebo med en Tucson 05a

1
Hallå alla! :)

Fick provköra svärmors Tucson V6a automat, och sedan var det kört!
"Hårt", rakt säte och en gudomlig överblick över trafiken. Detta i kombination med automat och V6an så var jag helt såld. Vår V70 ligger nu ute på blocket för den som är intresserad ;) haha

Träffade en kompis idag också som hade hyrt en Tucson i Australien eller om det var Nya Zeeland. Han var så jäkla avis, -"Fan, en sån där har jag också letat". Då värmer det lite extra i hjärtat.

Grattis kan man väl kanske säga till alla er andra i forumet, och synd bara att jag tog en sån tid på mig för att upptäcka Hyundai. :)
/ Matte Höglund - Hyundai Tucson V6 2.7 4WD Aut - 05 Svart
Annons

2
:D Bättre sent .....! Välkommen Fifa(Matte)

Tuccen med V6 har lätt för att sörpla soppa och byte av förare från svärmor till måg lär väl inte gagna den saken, eller? :lol:
Skämt å sido: Grattis till en trygg, säker familjebil.
(p.s: Pröva gasa lite nån gång.Den flyttar på sig!Även i dåligt väglag.Sen pröjsar man cash på macken så syns det inte på konto-utdraget.)

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

3
Haha, sant! Men de får det vara värt.

Man känner sig som 18 igen ;)
Har dock inte testat gasen fullt ut under "säkra" förhållanden,
men det kommer kan jag lova :)
/ Matte Höglund - Hyundai Tucson V6 2.7 4WD Aut - 05 Svart

5
Fifa skrev:Haha, sant! Men de får det vara värt.

Man känner sig som 18 igen ;)
Har dock inte testat gasen fullt ut under "säkra" förhållanden,
men det kommer kan jag lova :)
Skojar lite Matte, men testa att hissa nån gång.Är det vått väglag så åk ner på stan och piska upp en och annan bakhjulsdriven Camaro.
:D :D :D
Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

6
Hej och mycket välkommen till Forumet Fifa! :D :D
Grattis till bilen! :biggrin: :biggrin:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

7
Tack alla! Det skall bli skoj det här :D

Måste dock börja med att montera drag på den.
Skall kolla igenom forumet senare, misstänker att
det kan stå en del där.
/ Matte Höglund - Hyundai Tucson V6 2.7 4WD Aut - 05 Svart

9
Titta en till gävlebo, här på forumet.

Ska du lämna in bil för att dom sak sätta ditt drag, så Lämna inte in den till dahlbloms, då får du en trasigare bil tillbaka.

Åk helrde till sandviken, bättre verkstad. o trevligare folk.
kör volvo v70 n 2,4t

10
Hej svintoleffe, synd att jag inte var in på forumet tidigare. För idag lämnade jag in den på Dahlboms ... Den skall vara klar i morgon har de sagt. Har du monterat drag där? I så fall vad var det som gick galet? Eller var det något annat som de gjort?
/ Matte Höglund - Hyundai Tucson V6 2.7 4WD Aut - 05 Svart

11
Ok svintoleffe, såg din tråd ang. plåtarbetet. Förstår vad du menar. Hoppas dock att montering av drag inte vållar några större problem för dem.
/ Matte Höglund - Hyundai Tucson V6 2.7 4WD Aut - 05 Svart

12
Hehe, jag skulle inte vara säker på den där verkstan heller tyvär:=((( för det är dom som monterar dörrarna så.=)).

Hoppas bara att dom kan sköta sig, men det står på deras tavla att innan kundbilarna ska lämnas ut ska dom kontrolleras.=)).

Var noggran o kolla bara. ett väldigt gott råd.
Fifa skrev:Ok svintoleffe, såg din tråd ang. plåtarbetet. Förstår vad du menar. Hoppas dock att montering av drag inte vållar några större problem för dem.
kör volvo v70 n 2,4t

13
Hämtade den idag och det såg klockrent ut. :) Snygg, diskret och svart dragkrok. Skall undersöka monteringen + eldragningen under kvällen när jag kommer hem. Men som sagt första intrycket är perfekt! :)
/ Matte Höglund - Hyundai Tucson V6 2.7 4WD Aut - 05 Svart