Annons

16
Hade dessa skadorna åsamkats bilen på en allmän parkering - och man hade förövaren känd - hade det säkerligen väckts åtal för grov skadegörelse! :evil: :!:
F-n vet om inte den firman snart sagt är skyldig dig en ny bil! :evil: :evil: :idea:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"
Annons

17
Ja ska jag vara ärlig, så efter alla dessa missar, så tycker ialla fall jag att dom borde kolla igneom sin personal ialla fall.

För till och med jag vet att man inte ställer sig o bryter en fönsterkarm på mitten. Ska man bryta den för o få in den i över kant då gör man ju det där det inte syns.
kör volvo v70 n 2,4t

19
Efter möte idag, me far min mig o f-bolaget o dahlbloms, s måste det till ett möte till, i slutet på augusti,då får vi se hur dte blir men f-bolaget vill att dom ska laga bilen, så får se hur dom lycks me det.

Men attityden killen hade gillade jag inte, så gick drifrån innan min stubin som är kortare än mitt snaggade hår hade brunnit av.
Som han pratade så försökte han rädda sitt ege arsel o dahlbloms me.

Istället för o erkännt att ojdå vi har tabbat ossförlåt. bättre det me en nöjdkund en en missnöjd, men som sagt återkommer i slutet på augusti.

tack för allt stöd inneifrån här.
kör volvo v70 n 2,4t

20
gå ut med dessa bilder och hela historien till någon biltidning eller dagstidning.

då kommer det bli reaktion

skamligt hur dom ens kan göra så, dom har ju inte ens rostskyddat det och som dom har gjort med fönsterramen.

22
svintoleffe skrev: tack för allt stöd inne här.
Jo, du kan lugnt lita på att du har fullt stöd från många härinne på Forumet! :!:
Även om det kanske inte blir så mycket skrivet, så följer vi detta med stort intresse...!
(Många har väl en massa annat för sig nu i sommar/semestertider...)
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

24
NoC skrev:ta gärna foton och lägg upp
är nyfiken på hur fel ett besök kan gå
Godmorgon!! Kolla föregående sida i tråden .... :D
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

27
svintoleffe skrev:hittat ännu mer saker nu :( :( :( :(
Jösses!! Tar det aldrig slut... Hur mycket fel kan man göra på en bil?
Stackare.. :-(
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

28
Starx är nog listan, typ över ett halft a4 ark:( allt ifrån lakriningar till spriker i lacken tills hör o häpna ROST, har vi hittat me där dom har varit.=((
Martin.n skrev:
svintoleffe skrev:hittat ännu mer saker nu :( :( :( :(
Jösses!! Tar det aldrig slut... Hur mycket fel kan man göra på en bil?
Stackare.. :-(
kör volvo v70 n 2,4t

30
Bilen ska lämnas in imorrn igen, efter ett ex antal visningar oså.

Ska försöka komma upp imorgon bitti, ligger just nu i vad vi tror är en rejäl flunsa sväng.

kommer en större uppdate när bilen är tillbaka oså då får ni en full redogörelse
kör volvo v70 n 2,4t