Annons

16
Hyundaiforum.nu ?

Normalt så skriver man väl in (forum) i sök texten om man söker till ett forum utan att Googla!

men hyundai.nu funkar för mig med. ;)
Jag har ju redan hittat hit. He he..
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.
Annons

17
Jag tycker också att hyundai.nu är väldigt bra som domännamn som man inte bör byta utan vidare. Å andra sidan finns det inget tekniskt hinder att - om man ser nytta med det - även registrera t.ex. hyundaiforum.se och låta det peka på samma website... Det kostar 100-kr/år så om man tror att flera hittar forumet genom det namnet, så är det säkert värt att testa... Det går ju att logga på servern hur besökarna kom till sidan, genom vilken url. Skulle det sedan, efter ett par år visa sig att det ena eller andra namnet inte är livskraftigt, så kan man sluta använda det.
:):):)

Sonata '97
Santa Fe CRDi '04

18
herz skrev:Jag tycker också att hyundai.nu är väldigt bra som domännamn som man inte bör byta utan vidare. Å andra sidan finns det inget tekniskt hinder att - om man ser nytta med det - även registrera t.ex. hyundaiforum.se och låta det peka på samma website... Det kostar 100-kr/år så om man tror att flera hittar forumet genom det namnet, så är det säkert värt att testa... Det går ju att logga på servern hur besökarna kom till sidan, genom vilken url. Skulle det sedan, efter ett par år visa sig att det ena eller andra namnet inte är livskraftigt, så kan man sluta använda det.
tja... :roll: då kliver man ju inga på tårna heller. ;)
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

19
Först hade vi santafesweden.se och skaffade dessutom hyundai.nu efter ett tag eftersom den senare domänen faktiskt blev ledig. När det var dags att förnya santafesweden.se så skippade vi det och sedan dess kör vi enbart med hyundai.nu. Visst går det att skaffa fler domäner till forumet, men ger det så mycket extra ärligt talat? Själv är jag tveksam, därav frågan.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

20
Nej, det tror jag inte alls att det behövs. Hyundai.nu är ju jättebra, kort och lätt att komma ihåg. Den enda anledningen till att jag nämnde detta var att det hade uppstått en diskussion, och jag ville bara påpeka att man inte nödvändigtvis behöver välja det ena eller det andra... Men vill man hitta forumet, så gör man det...
:):):)

Sonata '97
Santa Fe CRDi '04