Annons

Ny ägare till santa fe

1
Hej på er! Jag har införskaffat mig en santa fe 2,4 2005a platinum 5600 mil på mätaren. Har inte hunnit kört den så mycket än men det verkar
vara en bra bil hoppas jag. Stora servicen är på gång någon som vet
bra verkstad och pris på bytet i avesta med 10 mils omnejd tro. Bilen är tänkt att ha som dragbil till båten och jakten. Kopplingen verkar lite klen då det luktade lite lätt bränt när jag provade den på djup snö och körde fast men det va inga problem att komma loss. Märker inget på kopplingen efteråt heller,Jag har ju lite garanti om det blir något tok. Bra lösningar i övrigt på bilen,verkar att gå och meka lite själv finns ju lite plats å. Fick pris på servicen i Avesta på 5500 kr med remmar olja osv. Finns det bättre?. Ja det var dragkrok monterad på denna,vita blinkers o lite annan lull lull. Men saknar motorvärmare som ska dit så småningom. Ett tack till detta forum som jag var och tog reda på en massa fakta innan jag köpte bilen!!!. Mvh Micke Stålberg Horndal
Annons

4
Hej och mycket välkommen till Forumet, Bad Mike! :D :D
Det var inte "Bad" att kolla igenom forumet här innan Du handlade bil! :wink:
Grattis till Santan! :D :D
Glöm nu inte att kolla igenom "Bilarkivet" och "Funderingar och Svammel" också! Där finns mycket kul...! :shock: :lol: :wink:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

6
Martin.n skrev:welcome!! :D

Känn dig varmt välkommen BAD MIKE till vårt goa Forum här är du omgiven av likasinnade ½tokiga Hyundajjare :roll: :roll: :roll: :wow: :wow: :smoking: :smoking: :mrgreen: :mrgreen: :biggrin: :biggrin: