Annons

nimbusen vinkar HEJ DÅ och stänger dörren efter sig!

1
Då jag det senaste året inte tillfört Forumet något vettigt så tänkte jag lämna min plats åt någon AKTIV medlem. Gamla gubbar som jag som inte tillför något skall inte sitta och ta upp plats utan lämna plats åt yngre aktiva förmågor. Tack till ALLA För många goa tips o skratt under åren som gått HA DET GÖTT VI kanske syns någon gång i framtiden
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red
Annons

Re: nimbusen vinkar HEJ DÅ och stänger dörren efter sig!

2
nimbusen skrev: Då jag det senaste året inte tillfört Forumet något vettigt så tänkte jag lämna min plats åt någon AKTIV medlem. Gamla gubbar som jag som inte tillför något skall inte sitta och ta upp plats utan lämna plats åt yngre aktiva förmågor. Tack till ALLA För många goa tips o skratt under åren som gått HA DET GÖTT VI kanske syns någon gång i framtiden
Men va f... :twisted: sticker du bara så där.... Det kan du väl inte!!
Det är bara att hänga kvar vet du, det är ingen som pressar dig att skriva vi är bara glada om du är kvar och läser inläggen ibland. :D :D
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

3
opticrob skrev:
nimbusen skrev: Då jag det senaste året inte tillfört Forumet något vettigt så tänkte jag lämna min plats åt någon AKTIV medlem. Gamla gubbar som jag som inte tillför något skall inte sitta och ta upp plats utan lämna plats åt yngre aktiva förmågor. Tack till ALLA För många goa tips o skratt under åren som gått HA DET GÖTT VI kanske syns någon gång i framtiden
Men va f... :twisted: sticker du bara så där.... Det kan du väl inte!!
Det är bara att hänga kvar vet du, det är ingen som pressar dig att skriva vi är bara glada om du är kvar och läser inläggen ibland. :D :D
Iofs.
Men minuppfattning är att ett Forum blir Vad medlemmarna gör det till. Och när jag som nu känner att jag inte kan tillföra "Världens" trevligaste Forum någonting och jag inser att jag INTE hänger med i svängen som förr så är det bättre att jag drar av egen vilja, innan någon kommer med en uppmaning att jag bör "kliva av" Många Hälsningar till er Alla och gör ert bästa för att hålla Forumet "levande", jag kommer dock att kolla in då o då TJINGELING FRÅN nimbuseN
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

4
Ånej, Nimbusen! Så lätt blir du inte kvitt Forumet!
Är det någon som tillfört Forumet många goa tips och skratt under åren, så är det Du! :finstilt:
Naturligtvis är du - som Opticrob skriver - inte tvungen att skriva något, bara Du hänger kvar och läser inläggen ibland.
"Gamla gubbar som jag"...!? :shock: Ånä; Så gammal är Du inte, att du får lämna forumet av den anledningen! :!:
Du skall hålla dig kvar här på Forumet; Har man en gång blivit 'medlem' här, så förblir man det...! :D
(Som du vet har vi haft en jobbig sommar, men vi höres snart av som vanligt igen...!)
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

5
Jaha Nimbusen, där ser du hur det kan gå när man är uppskattad.
För att sammanfatta kan man man väl uttrycka det så här:

Din uppsägning har inte blivit godkänd - du kvarstår som medlem!

Du tar ingen plats för någon annan - men vetskapen om att du finns där, om än kanske i bakgrunden, är väsentlig för oss andra.

Häng kvar! :D :D :D

/BengtB
Nu CM 2007 Comfort-5 V6 Aut Satin Beige. Förut V6 GLS 2001 resp V6 GLS Excl 2004.

7
Stahl skrev:Håller med Bengt!

Häng kvar, det finns plats för oss alla!!!!!

:wink:
Stahl
Jajamän! :D :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

8
Ge ALDRIG upp.. kämpa, häng kvar
saknaden blir för stor
känn gemenskapen i detta forum
kör svart SANTA FE 2.4l 02a
och silver COUPE 2.7 02a

9
Nimbusen

Cyber-spacen har plass nok for alle, enten en er aktiv eller ikke.... I perioder er en kansje mer aktiv enn andre..... men du må bare bli her, du er et kjent og kjært navn her.....

11
En Tjörnbo ger väl inte upp?

Du skulle ändå inte kunna låta bli att kolla forumet med jämna mellanrum, så det är ingen idé att du lägger av. :D
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe