Endelig CM
1Nå kan jeg endelig begynne å skrive her..... CM er bestillt og på vei til meg fra importhavna i sverige..... VGT'n byttes inn, og er jo en 06 mod med 10.000 mil på meteret nå
Takker så myeSkäreläjan skrev:Gratulerer, Vegard!![]()
![]()
På väg från Wallhamn här på Tjörn, då ja...!![]()
Vil det si at i sverige selges ikke Santa-fe med blinklys nederst i speil-huset på dørene, som jo er den største synlige endringen mellom 08 og 09 modellen????Leha skrev:Hörde från återförsäljare här iFalun där jag bor att svenska generalagenten valt att inte ta in några -09:or just för att priset skulle bli aldeles för högt i dessa kristider. Kronan står för lågt för att priset skulle bli överkomligt.
Så de som säljs nya i sverige är -08:or!
Lena
F eks.:JarleV skrev: Ønsker gjerne tips om leverandører av slike alu-siderør.
Jarlev
Jarle VJarleV skrev:Hei Vegard
Ja, da får eg gratulere deg med CM 2009 mod . Du skifter ofte du også, og holder deg til Santa Fe.
Nå ble det slik med meg også, skiftet ut 03 mod VGT, Kjøpte ein fint brukt 07 mod. i januar i år.
Har nettopp gått over med vårpuss og polering i dag sammens med svigersønn som har kjøpt Rexton. Vi holder oss til SUV.
Er en stund siden er har vært på forumet nå.
Lurer også på å kjøpe alu- siderør til Santa Fe`n. Ønsker ikkje å ha step-trinn.
Ønsker gjerne tips om leverandører av slike alu-siderør.
Jarlev
HeiJarleV skrev:HEi 181 Skäreläjan
Takk for link tilsendt både med bilder og priser. Det spørs om eg må til Sverige for å få dette. Eller mulig at det må importeres ???
Veldig ok å sammeligne med event. hva Vegard har betalt.
Hei Vegard
Flott at du allerede har fått dette med på bilen. Du mente alu-rør under i fronten også ? Har du noen mulighet til å sende bilder av bilen, eller legg det helst inn på forumet, så får vi sjå hvordan dette ble.
Jarlev
Återgå till "Santa Fe (CM), 2007-2012"