Annons

Min santa!

1
Har tyvärr bara en bild på min bil, så det får räcka. Planer för framtiden är att köpa ett par stöddigare däck till 18"arna, har spanat in ett par Colway Ctrax AT! Det som är gjort efter bilden är typ ingenting, satt vita blinkersglas och tonat framrutorna :roll: (det får man väl göra?) Samt att någon snäll granne har kört på min backspegel så lacken har lossnat lite. Iallafall, håll till godo! ---> http://www.geting.se/viewimage.php?imag ... C00258.JPG


Mvh
Martin
Annons

2
Aahh...! :D
Mycket läcker bil!
Du talar om att tona framrutorna? Om du med det menar att de är lika mörkt tonade fram, som original - bakom B-stolpen - så är det inte tillåtet...! :finstilt:
Det sämsta med det är, att det syns så väl, att t o m personal från länstrafikgruppen kan se det...! :(
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Hehe, njae, det är 40film bak och 80 fram, så det är marginellt, tack vare att bakrutorna är mörkare så är det inte så lätt att se förutom i solljus. Kan även tillägga en del förändringar som är på önskelistan/ska göra listan! Exteriört ska jag beställa bakvinge, samt är på jakt efter en gangsterkeps. Interiört så har jag börjat komma i funderingar på att slänga ut stereon och försöka få tag på dubbeldin fronten och modifiera den så att jag kan bygga in min EEE-pc i bilen (en pytteliten bärbar dator). Samt har jag en kompis som är en jäkel på att gjuta dörrsidor mm. så han ska få den äran att eventuellt gjuta nya sidor i skuffen så att jag kan köra med 6x9or bak. Har för närvarande original högtalare bak (inga höjdare) samt sony X-plod i dörrarna. Kör med en vanlig 12" bas med väldigt liten låda och snabbkoppling så att det är enkelt att kasta ut den vid behov, samt steget har jag gömt undet golvet.

Mvh
Martin

4
Det låter riktigt kul, det där! :D
Bakvingen antar jag är en likadan som Nimbusen har *), och gangsterkepsen har du iallafall en del länkar till. :wink:
Mini-PC:n och det andra skall det bli kul att få se bilder på, när du kommit igång...! :wink: :wink:
*) Var finns bilderna på Nimbusens akterspoiler? Någon som vet, kan väl "slänga in" en länk...?
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

5
Tja, alltså, jag frågade på min lokala hyundai återförsäljare och dom kunde ta hem den utan problem, men sedan kollade jag på en hemsida som säljer diverse biltillbehör och där hittade jag den betydligt billigare. Sanningen att säga så har jag inte läst igenom alla forumregler och liknande, så jag vet inte om jag får lov att länka till affärer :roll: Men är det ok så kan jag fixa det.

Mvh
Martin

9
Skäreläjan skrev:Det låter riktigt kul, det där! :D
Bakvingen antar jag är en likadan som Nimbusen har *), och gangsterkepsen har du iallafall en del länkar till. :wink:
Mini-PC:n och det andra skall det bli kul att få se bilder på, när du kommit igång...! :wink: :wink:
*) Var finns bilderna på Nimbusens akterspoiler? Någon som vet, kan väl "slänga in" en länk...?
Hittade en bild som tillhör Petroff! :D
Bilen med vingen på bilden är Nimbusens, och jag tror det är en "originalare"...! :D
http://img81.imageshack.us/img81/8864/phot0063tf8.jpg
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

10
Fy för sörens! Om det passar utan för mycket jobb så är det ju lätt värt 750kr! Betydligt billigare än dom för 2000-3000kr som man hittat i staterna! Tack så mycket :D

Mvh

11
Jäklarns va blank och stilren den är....
en mycket fin santa vill jag påstå..

Välkommen till forumet Martin.... ;)
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

Re: Min santa!

13
martin_enn skrev:Har tyvärr bara en bild på min bil, så det får räcka. Planer för framtiden är att köpa ett par stöddigare däck till 18"arna, har spanat in ett par Colway Ctrax AT! Det som är gjort efter bilden är typ ingenting, satt vita blinkersglas och tonat framrutorna :roll: (det får man väl göra?) Samt att någon snäll granne har kört på min backspegel så lacken har lossnat lite. Iallafall, håll till godo! ---> http://www.geting.se/viewimage.php?imag ... C00258.JPG


Mvh
Martin
Grattis till en riktigt fin bil! Ibland önskar jag att jag behövde ha en andra...eller tredje bil....8)

Snygga sidesteps, särskilt att de följer breddningen vid bakdörren.
Anders ;-)
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"


Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)