Annons

Blåmann

1
Hei!
Bild


Så ble det en SantaFe!
Vi flyttet fra Norge for ca 2 år siden. Med på lasset var BigBlue (LandCruiser HJ60 1984), som her er til höger på bildet och en Toyota 4runner.
Blåmann (Santa'n) kom 11.03.2008, och min son har nu BigBlue. Vi bruker inte byta bil ofta. BigBlue har varit i familien i 24 år nu. Hoppas Blåmann hänger med lika länge.
Annons

2
Hei Rolf og mye velkommen skal dere vare til dette Forumet! :D :D :D
Kul att du trivs även på denna sidan "kölen"! :wink:
Glöm inte att kolla in de s k "dolda" sidorna; Under "Bilarkivet" t ex kan du lägga in dina foto i en egen "tråd"!
Var i Norge flyttade du från? Spelar egentligen ingen roll...! Hele Norge är i mitt tycke Världens Vackraste Land! :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Hejåvälkommen Rolf! :D :D
Blått är flott sägs det. Det är kul att se hur mkt designen har förändrats över åren när man tittar på dina bilar.
Senast redigerad av ClasseClas den 20 okt 2008, 22:26, redigerad totalt 1 gånger.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

Blåmann

4
Hej.
Tackar så mycket för trevliga hälsningar!
Vi kommer från Skedsmo, lite norrut från Oslo. Lämnade snö och kyla till treveliga Urshult. Inte tilfälligt, både min fru och jag har från gamalt släkt från trakten.

Mvh.
Rolf

5
Hej Rolf! Jag meckade till din post lite, så att bilden från imageshack kom med från början.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

6
ClasseClas skrev:Hej Rolf! Jag meckade till din post lite, så att bilden från imageshack kom med från början.
Tackar :-) Är det nogot jag senare kan fixa själv, slik at bilder ligger direkt i meddelandet?

Mvh.
Rolf