Annons
Annons

2
Jaha...

Blev det en Sorrghhhennnnnthhhhhåååooou. :wink:

Du ser, går ju inte ens att uttala.

Lycka till med bilbytet!!! :D :D :D
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe

3
Mja, det är inte riktigt klart ännu - går fortfarande varvet runt bland handlare som borde vara intresserade, men ingen har visat upp någon svettig överläpp ännu så länge...

Klart är dock att jag jag måste ha mer mönster på däcken när jag lämnar ifrån mig bilen - tänker inte acceptera ett avdrag på like 5,000 spänn på min gamla pärla bara för det!

Fatta att jag plockat ut någonstans kring 11,000 - 12,000 mil ur mina Cooper M+S med vinterdäcksmönster och dito gummiblandning!

Helt otroligt! Tänk vad lite luft och regelbundna rotationer kan göra.

Hystade väck mina Hankook med så där 5 mm kvar efter 7,000 mil ungefär - ångrar det nu...

Resten upp till 19,000 mil är kört på Cooper däcken!!!



Swedefe

4
Santaclaus skrev:Jaha...

Blev det en Sorrghhhennnnnthhhhhåååooou. :wink:

Du ser, går ju inte ens att uttala.

Lycka till med bilbytet!!! :D :D :D
Uppmaning till alla Hyundai-återförsäljare! Sponsra en ny Santa Fe till Swedefe! Vi behöver ha en 100%-ig ordmicklare som retar oss och som vi kan reta, kvar här på forumet utan att han är och putsar på någon annan bil :shock:

Stahl

5
Å nä! Sitta och vara en "dealer team-fånge" är inget som roar mig; det är inte lätt att sparka andra i röven med fotboja!!!

Jag väljer med hjärta och hjärna, pröjsar med familjens/firmans plånbok och sedan är jag fri att bli ovän med vem jag vill!!!

Sorento är e n av bilarna på listan, det enda som egentligen hänt är att vi bestämt oss för att byta bil - ett tag hade vi tänkt köra vidare med den gamle, men byte blir det.


Swedefe