Annons

Krya på dig Nimbusen!

1
Flera med mig, har väl noterat att det inte längre kommer några
inlägg ifrån den annars så flitige Nimbusen?

På självaste midsommarafton fick han kasta in handduken.
Ett insjuknande kommer väl aldrig lägligt, men det här var extra
trist då Nimbusen med fru, var värdar för ett stort kalas med släkt
och bekanta.
Tänker inte dra någon sjukjournal. Vi kan väl säga att han vilar sig lite
och lär vara på bättringsvägen.

Här kan du som vill. skicka en hälsning. Jag är säker på att
skäreläjan ser till att de blir framförda.

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart
Annons

3
Lita på det!
Jag träffar eller talar med Nimbusen varje dag, och kan meddela att rehabiliteringen fortgår planenligt.
Han är jätteglad att han inte blivit bortglömd av vännerna på forumet, och hälsar, att när han är bättre, blir det säkert en hel del skrivande... :D :D
Alla hälsningar kommer naturligtvis - liksom tidigare - att framföras i den takt de "flyter in"...!
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

4
Skäreläjan skrev:Lita på det!
Jag träffar eller talar med Nimbusen varje dag, och kan meddela att rehabiliteringen fortgår planenligt.
Han är jätteglad att han inte blivit bortglömd av vännerna på forumet, och hälsar, att när han är bättre, blir det säkert en hel del skrivande... :D :D
Alla hälsningar kommer naturligtvis - liksom tidigare - att framföras i den takt de "flyter in"...!
jag nimbusen vill härtacka alla för era kryapådig dig hälsngar ktyapådig hälsningar som ni nse härså än lever gubben
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

5
Men? Det är ju Nimbusen!?

Starkt jobbat! Jätte-bravo!!!
:D :D :D

Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

7
petroff skrev:Men? Det är ju Nimbusen!?

Starkt jobbat! Jätte-bravo!!!ni får ursäkta om det blir lite stavfelhär och där o där men jag har gett mig <F på att träna för att komma tillbaka ytill åiminstone ruta 2 för- tillbaka till ruta ett kommmer jag desssvärrre aldrig mera

8
Vackert, Nimbusen!
Så ska det se ut! Lite stavfel står vi gärna ut med; Vi vet vad du menar och vill säga iallafall, det är det viktigaste! Fortsätt så! :D :D :D :D
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

10
Stahl skrev:Bästa krya på dig hälsningar !!!!

Familjen Stahl
hejsan stah lochstort tack för hälsningenock lycka till med nya kärran ock håll er borta från allt vad bucklor heter så att elaka grannkärringen inte får något att glädjas åt

11
Härligt att se att du är "med på banan" igen, Nimbusen!
Det gläds vi alla åt! :D :D :D :D
(Kom du på vad glaset hette, förresten...? :? Jag har inte kommit på det än... :oops: )

PS! Kom precis på vad det heter... LEXAN! Minnet duvet...hehe :oops:
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

12
[quote="petroff"]Men? Det är ju Nimbusen!?

Starkt jobbat! Jätte-bravo!!!

Petroff :wink:[/en får]tacke så möe för detta, man gör så gott man kan efter rådande omständigheterkan väl dock kommmer det troligtvis atttbli ett och annat stavfelär jag räddp då synen på vänster öga för tillf är noll så det är ettt litet h vete att hitta bland tangenterna Villpasssa på atttÖnska en trevlig Höst till Alla forumets goa huyndaisuvare

13
Skäreläjan skrev:Vackert, Nimbusen!
Så ska det se ut! Lite stavfel står vi gärna ut med; Vi vet vad du menar och vill säga iallafall, det är det viktigaste! Fortsätt så! :D :D :D :D
V[size=18jag v]ill passa på att så här offentligt att skicka en specialkram till och ettt särkilt jätttetacktilll familjenskäreläjanejannutan ert stödså vetetusan om jag hade trottt på attt solen någonsin mer skullle lysa nu ser jag bara framåt[
Senast redigerad av nimbusen den 22 sep 2007, 12:42, redigerad totalt 2 gånger.

14
nimbusen skrev:
V[size=18jag v]ill passa på att så här offentligt att skicka en specialkram till och ettt särkilt jätttetacktilll familjenskäreläjanejanutan ert stödså vetetusan om jag hade trottt på attt solen någonsin mer skullle lysa nu ser jag bara framåt[/size]
"I lust och nöd" gäller inte enbart inom äktenskapet, utan även när det gäller bästa vänner...! :D :D :D
181 Skäreläjan

Numera Jeep Cherokee -15

15
Skäreläjan skrev:
nimbusen skrev:
V[size=18jag v]ill passa på att så här offentligt att skicka en specialkram till och ettt särkilt jätttetacktilll familjen skäreläjanejannutan ert stödså vetetusan om jag hade trottt på attt solen någonsin mer skullle lysa nu ser jag bara framåt[/size]
"I lust och nöd" gäller inte enbart inom äktenskapet, utan även när det gäller bästa vänner...! :D :D :D[/quote]om alla vore som ni så vore vår herre överflödig