Annons
Annons

3
Av bilderna att döma så har ni haft det förjä**a kul !!
Ser fram emot att få ta del av fler bilder och skvaller om träffen !!
Avundsjuk, jag e så avundsjuk.....
"Joppe"

4
:D :D :D Jo-o! Å Cooper körde fast, å Santaclaus körde fast. Å "jeeparna" körde fast.När en riktig "off roader" kör fast och blir tvungen ta hjälp av vinsch och vegetation för att "spela" sig loss kallas man lite
hjärtligt och rått för "trädkramare". Det fick vi lära oss.
Swedefe visade sig vara en riktig "skitstövel" :shock: Han fullkomligt älskade leran och dök t.o.m i största dynghålet efter Petroff´s bortkörda
plastlock till frontbågen! - OCH HITTADE DEN! :D - No big deal men ett symboliskt värde då det var ett original-tillbehör.
Sen hade Swedefe osmaken att belöna Petroff pris för minsta husvagn :shock: DET kan visa sig bli MYCKET dyrbart för Petroff :wink:

Lovar minst en HELT SANN :!: eller SÅ VITT JAG MINNS :?: historia till ifrån COOPER-TRÄFFEN!
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

6
Bild från Santaclaus.

Vem har störst husvagn och vem har störst garage och vems bil är skitigast? :roll:
Bild
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

11
Ni andra som har fina bilder från träffen får gärna maila över dem till mig! :D

Vi håller på att ta fram en officiell träffberättelse som även ska upp på vår webb. Förhoppningsvis vill Hyundai Bilar AB ta med en blänkare i sin kundtidning Aha! vad det lider.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

12
Bild




Det kan, för den oinvigde påpekas,,,, att vi körde inte bara fast. En hel del klarade vi åxo av galant.

Men det är ju inte lika kul att berätta... :twisted:
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe