Annons

106
Jo - cred till Webbis, som fick iväg oss till Alingsås, dessutom fått forumet att slänga in sig på projekttråden när vi loggar in. Lite råkallt kändes det när vi stått ute ett tag och då var det bara 1 grad minus och vi låg inte på backen och skruvade.
På kondiset var det varm och go stämning iallafall där vi fikade efter att ha samlats.
Bild
.

Bild
Sen våldgästade vi som sagt Webbis och granskade bilen. sedan drog karavanen vidare. En snygg avslutning var iallafall Swedefes snygga uppställ i kurvan på vägen ut.
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!
Annons

108
Nix, det är Poar680ds med HSB. Skäreläjan Conny är faktiskt mannen med det intelligenta uttrycket i rutigt. :D :D Sorry Läjan, kortet gör dig INTE rättvisa :oops: Helga i randigt, tillhör Läjan samt ytterst din namne Swedefe.
Mittemot Läjan har du Bräcke och ytterst Erica min sambo
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

109
opticrob skrev:...Skäreläjan Conny är faktiskt mannen med det intelligenta uttrycket i rutigt. :D :D
"Intelligenta uttrycket"...? :shock: Å, jag ber... Hur mycket ville du låna...? :lol: :lol:
opticrob skrev:Sorry Läjan, kortet gör dig INTE rättvisa :oops:
Nä, det gör de aldrig... :badgrin:
(Hur var det nån sa...? -"Min röst är perfekt för stumfilmen, men mitt utseende är som gjort för radio...!")

Tack allesammans för en riktigt trevlig dag! :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

111
Ett litet tips i förbigående bara...!
polar680ds skrev:http://img684.imageshack.us/img684/7601/pict0473w.jpg
Ännu en bild på Webbis skapelse
Ser att du använder ImageShack; Om du använder dig av "Modern View, kolla rutan för "Actions", och välj "Classic View" längst ner - då ser det ut såhär:

Bild




Markera sedan översta raden - som på bilden ovan - och kopiera den, klistra sedan in den i ditt inlägg, och förhandsgranska, så skall du se att bilden kommer upp direkt i ditt inlägg.
Tack för senast ni också, Polar680ds! Riktigt trevligt!
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

113
Man kan ju kanske gissa vem som kör den här bilen..... :) :)
Bild
Jag tog också en bild på fronten och de nya strålkastarna. Bilden kan kännas mörk, men jag drog ner bländaren för att inte lampan skulle frätas ut.
Bild
Senast redigerad av opticrob den 17 jan 2010, 22:17, redigerad totalt 1 gånger.
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

116
Danne_gg skrev: Men Swedefes nya Santa får redan tugga breställ alltså?;)
Typ... nej....
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

117
Tack alla åter igen för de trevliga besöket trots att man blev dålig under morran där.. :D

Och tack till Skäreläjan och Helga för den dina skylten som kommer att sitta fiiiint i framrutan på bilen! 8)
Bild
Som sagt ang ny "vårträff", så kan jag kolla om vi får låna stugan vid stranden här ute på säteriet under en dag om det kan vara intressant?
Samt som vi pratade om att ha lite hemmabakat å kaffe m.m..
:roll:

Så tills vidare ingen har något annat braigt förslag? :)

Får ju se till att ha lite träffar då jag har förstått att det har varit lite slappt med detta.... :lol: :P
//Tobbe!
Glidarbilen; Santa Fe -01'a V6 Power! Missa inte min projekttråd! http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2300
Rallybilen (frugans); Volvo 940 -91'a
http://www.garaget.org/Webbis

118
opticrob skrev:
Danne_gg skrev: Men Swedefes nya Santa får redan tugga breställ alltså?;)
Typ... nej....
Santan hade hustrun lagt beslag på... Hrmm... :smoking:
För dagen kom han farandes i nåt tyskt... :shock:
Bild
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

119
Jättebra initiativ med träff och kul att få se lite bilder också! Krya på dig Webbis, det gick ju bra även om du kroknade lite. :wink:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision