Annons

Demontera stereo mm

1
Tjena. Undrar ifall någon kan berätta för mig hur man tar loss panelen som sitter framför stereon så man kan ta ut den? Har kollat på Youtube och alla där har ett fack ovanför stereon där alla skruvarna som fäster fast panelen verkar sitta men på min i30 -11 saknas detta helt och därmed kommer jag inte åt de skruvar som de personerna lossar. Kan någon förklara hur man gör på min bil? Har brutit lite lätt runtom med brytverktyg av nylon men vill inte riskera att skada nåt så därför tänkte jag be om hjälp istället. Har tänkt montera en hög till lågnivå-omvandlare för att kunna driva slutsteg som första försök att förbättra ljudet och blir inte det så bra som jag hoppas på byter jag ut stereon och sätter in en dubbeldin androidenhet istället men jag vill testa med omvandlare först då jag hade den liggandes.
Ha det gott!!,,,
Bilagor
Annons

Re: Demontera stereo mm

3
Hej,

Du ser ju luckan ovanpå stereon?
Du har ingen man kan öppna och som du behöver skruva loss, det där ser bara ut att vara ett lock, så du behöver FÖRMODLIGEN bara ta ett plastverktyg (helst ingen metall) och böja upp den.

har aldrig gjort detta på en denna bil, men det är så det ser ut att vara.