Annons

16
ClasseClas skrev:
Stahl skrev:Posta gärna kort till mig, det är ont om Boråsare här på forumet, eller så har de inte gett sig tillkänna.

:wink:
Stahl
Kuvertet är packat o klart men hittade inga frimärken. Postar imorrn! :D
Mittåt! Postade först idag. Tur att min reptilhjärna funkar ibland...
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Annons

17
Idag bombade jag iväg 25st kort! 8) De står i en visitkortslåda väl placerad på disken hos Turebergs Bilcenter i Sollentuna (aukt. verkstad).
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

18
Nu har jag slut på mina kort. Jag ska till att hembränna en ny sats... :wink: :wink:

Hur går det för er andra? :roll:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

19
Har inte sett en SF sen jag fick korten .. :? :?
På en parkering vill säga, funderar på att vid rött ljus "veva" ner rutan och vifta med kortet om det står en SF eller TT jämte mig. (TT är en ny bekväm förkortning....)

:wink:
Stahl

PS Tack Classeclas för korten!

20
Idag bombade jag iväg 25st kort! De står i en visitkortslåda
Lysande Classeclas, men tar inte korten slut väääldigt fort då?
Nu har jag slut på mina kort.
Konstigt... :roll: :wink:

Stahl skrev:
Har inte sett en SF sen jag fick korten ..
Snarare känner jag igen mig i Stahls situation. Har börjat slå lovar runt den lokala stormarknaden på eftermiddagarna, bara för att finna märkesfränder. Har till och med åkt till jobbet extra tidigt för att scanna av biljättarnas underleverantörers nattskiftsparkeringar. (konstig formulering, men jag tror att jag förstår vad jag begriper :shock: )

Har lyckats få i väg 5-6 kort under veckan.
nästa vecka kommer jag att befinna mig på annan ort, och korten ligger klara i fickan.

PS :idea: Jag har färdiga kort, om någon vill sprida budskapet...
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe

21
Santaclaus skrev:
Idag bombade jag iväg 25st kort! De står i en visitkortslåda
Lysande Classeclas, men tar inte korten slut väääldigt fort då?
Jo det hoppas jag verkligen, men är det inte väääldigt kul att vi får lite draghjälp härådär? :D Plåga din handlare/verkstad du också!
Santaclaus skrev: Snarare känner jag igen mig i Stahls situation. Har börjat slå lovar runt den lokala stormarknaden på eftermiddagarna, bara för att finna märkesfränder. Har till och med åkt till jobbet extra tidigt för att scanna av biljättarnas underleverantörers nattskiftsparkeringar. (konstig formulering, men jag tror att jag förstår vad jag begriper )
Hahaha, precis sån är jag också! Hoppas att jag inte blir tagen för en presumtiv bilradiotjuv (eller är det GPS som snos nuförtiden?) eller kanske en SÄPO-kille...

IKEA-parkeringen på lördag är ett bra ställe att leta bilar på. Sedan har vi ju Wallhamn, men det är kanske att gå lite för långt? :roll:
Senast redigerad av ClasseClas den 09 feb 2006, 23:25, redigerad totalt 1 gånger.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

22
VÄND VÄND...Vallhamn ingen bra idé!

Många bilar på hamnområdet (c:a. fifftyfiffty KIA/Hyundai för tillf.) men alla dessa saknar ju ägare..och de är ju ägarna vi vill åt :lol:

Men visst är det konstigt. Viruset från Borås tycks ha spritt sig. La in en ansenlig bunt laminatkort i bilen redan dagen efter "bomblarmet"gick ut.

Strax innan såg jag ofta en massa "Santor" och "Tusconer" parkerade på de större p-platserna runt omkring där jag bor. Men nu plötsligt ser jag inga parkerade, men däremot möter jag dagligen ett flertal då jag är ute och kör.


Aha, nu förstår jag efter att läst inlägget här under...
Verkar som flertalet av mina tilltänkta "bombmål" förflyttat sig österut och parka´t i närheten av Joppes arbetsplats.
:lol:
Senast redigerad av nimbusen den 10 feb 2006, 08:32, redigerad totalt 2 gång.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

23
Har inte hunnit "bomba" än, men tar gärna emot färdiga kort om sådana finnes... det finns många Santor på parkeringsplatserna kring jobbet..
"Joppe"

24
Joppe skrev:Har inte hunnit "bomba" än, men tar gärna emot färdiga kort om sådana finnes... det finns många Santor på parkeringsplatserna kring jobbet..
Guld! :mrgreen:

Skicka ett PM till mig med adressuppgift så ska jag ordna kort åt dig!
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

25
Fick snygga färdiglaminerade kort igår av Classeclas, lyckades få fast två st redan på p-platsen utanför lokala butiken när jag tvingades att nödhandla igår kväll...
Idag ska jag slå ett par lovar på stora parkeringen på jobbet ett par gånger, det brukar finnas ett antal här,,,
"Joppe"

26
Joppe skrev:Fick snygga färdiglaminerade kort igår av Classeclas, lyckades få fast två st redan på p-platsen utanför lokala butiken när jag tvingades att nödhandla igår kväll...
Idag ska jag slå ett par lovar på stora parkeringen på jobbet ett par gånger, det brukar finnas ett antal här,,,
Ja du ser, du vart ju frisker på momangen! :wink: :D

En annan sak:
ClasseClas skrev:Istället för 2 mastrar så finns det nu bara 1. Använd denna:
http://www.hyundai.nu/bilder/ClasseClas ... Master.doc (ca 1.5 MB)
Är det ngn vänlig själ som har Adobe Acrobat som kan göra en pdf av denna? Maila pdf-filen till mig, så lägger jag upp den på webben. Tackar! :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

27
Har helt missat den här tråden! Blev konfunderad då Cooper nämnde
nåt om rekord och kort-bombning !?:shock: Vadå? Vadå för kort-bombning?
Nu ska jag till favo-stället för grabbarna grus och införskaffa en maskin
samt en drös plastfickor.Säkrar upp med ett par x-tra färgpatroner! :wink:

Petroff
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

28
petroff skrev:Har helt missat den här tråden! Blev konfunderad då Cooper nämnde
nåt om rekord och kort-bombning !?:shock: Vadå? Vadå för kort-bombning?
Nu ska jag till favo-stället för grabbarna grus och införskaffa en maskin
samt en drös plastfickor.Säkrar upp med ett par x-tra färgpatroner! :wink:

Petroff
Du som har närmast (väl) till IKEA-parkeringen i Barkarby har ju ett fet-läge till helgen.

Löningshelg ju!
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

29
Attackerna fortskrider, har väl fått iväg en 15 kort nu, jag känner mig som en liten terrorist när jag smyger omkring på p-platserna, men syftet e ju gott. Hon jag delar möbler med tittade på mig med viss tveksamhet i blicken när jag tvärnitade på Stormarknadens p-plats, kastade mig ur bilen o sprang fram till en Santa, satte ett kort på rutan o sprang tillbaka med nåt vilt i blicken och utropade: -SÅDÄRJA !
"Joppe"

30
Hon jag delar möbler med tittade på mig med viss tveksamhet i blicken när jag tvärnitade på Stormarknadens p-plats, kastade mig ur bilen o sprang fram till en Santa, satte ett kort på rutan o sprang tillbaka med nåt vilt i blicken och utropade: -SÅDÄRJA !
Känner igen mig i Din beskrivning. HSB kallar mig laminattaliban.

Och på något underligt vis känns det som en komplimang. :oops: :twisted:
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe