Hej!
Jag håller på att byta motor på vår Santa Fe 2003, men har stött på problem. har lossat allt men lyckas inte dela motor och svänghjulskåpa.
Den delar sig bara några millimeter. Nu undrar jag om det kan ha något med kopplingen att göra?
Någon som stött på samma bekymmer??
Byta motor
- Kategori: Santa Fe (SM), 2001-2006
- Tråd: Byta motor
- Svar: 1
- Visningar: 1401
- 22 nov 2014, 18:07
- Gå till inlägg