Hej och tack för svaret.....även om det inte var direkt upplyftande :)
Ja,jag får ta kontakt med en verkstad på Måndag och i alla fall höra om den är utbytt.......vilket jag hoppas på,då det ser ut som det är lite "billigare" eller mindre dyrt.....
Det jag hittar på nätet är kopplings-satser för ...
Re: Slirande koppling på Santa fe 2001,luktar bränt
- Kategori: Santa Fe (SM), 2001-2006
- Tråd: Slirande koppling på Santa fe 2001,luktar bränt
- Svar: 2
- Visningar: 1838
- 23 aug 2014, 15:59
- Gå till inlägg