Värmeventil och ställmotor crdi 02:a...
Hej.. Ny här.. Behöver lite info om var under panelen ställmotorn till värmen sitter.. Har en manuell 2,0 bil med acc.. Tack på förhand // Jonte
- Kategori: Santa Fe (SM), 2001-2006
- Tråd: Värmeventil och ställmotor crdi 02:a...
- Svar: 0
- Visningar: 1014
- 10 dec 2013, 17:19
- Gå till inlägg