Tittat vidare på en kandidat, en SF årsm -07. Kollat upp försäkringen och priset varierar mellan drygt 7000 till dryga 11 000:-!!!!!! Hutlöst dyr att försäkra, varför?
Skadefri sen jag tog kk 1987.
Re: Manuell lr automat i diesel Fé?
- Kategori: Santa Fe (CM), 2007-2012
- Tråd: Manuell lr automat i diesel Fé?
- Svar: 1
- Visningar: 1062
- 12 mar 2013, 20:31
- Gå till inlägg